ترامپ: معترضان آمریکایی فرقی با تروریست‌ها ندارند

© AP Photo / Evan Vucciترامپ
ترامپ  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که برای محافظت از مردم خواهد جنگید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ای بی سی»، رییس جمهوری آمریکا ناآرامی‌های اخیر را تروریست داخلی نامید و متعهد شد علیه آنها بجنگد.

دونالد ترامپ در این خصوص گفت:«همه آمریکایی‌ها به درستی از مرگ وحشیانه فلوید ناراحت و عصبانی هستند. دولت من متعهد است که عدالت برای فلوید و خانواده او جاری شود. بزرگترین قربانیان، شهروندان دوستدار صلح در فقیرترین جامعه ما هستند و من به عنوان رییس جمهوری برای حفظ امنیت آنها در برابر شورش می‌جنگم. من برای محافظت از شما خواهم جنگید.

من متحد همه معترضان مسالمت‌آمیز هستم اما در روزهای اخیر، کشور ما توسط هرج‌ومرج طلب‌های حرفه‌ای، اوباش خشن، آتش‌افروزان، غارتگران، جنایتکاران، آنتی‌فا و دیگر آشوبگران به شدت متاثر شد.

شماری از ایالت‌ها و دولت‌های محلی نتوانسته‌اند اقدامات لازم را برای محافظت از ساکنان آن انجام دهند. افراد بی‌گناه به طرز وحشیانه‌ای مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند.

یک هفته از اعتراضات آمریکا می گذرد اما دیده بان حقوق بشر ساکت است - اسپوتنیک ایران
یک هفته از اعتراضات آمریکا می گذرد اما دیده بان حقوق بشر ساکت است

این اقدامات تروریسم داخلی، از بین بردن زندگی بی‌گناهان، ریختن خون بی‌گناهان، توهین به بشریت و جرم است.آمریکا نیازمند سازندگی و نه ویرانی، همکاری و نه اهانت، التیام نه نفرت و عدالت نه هرج‌ومرج است. ما ۱۰۰ درصد موفق خواهیم شد. کشور ما همیشه پیروز می‌شود. به همین دلیل به سرعت به عنوان رییس جمهوری برای متوقف کردن خشونت و بازگرداندن ایمنی و امنیت در آمریکا اقدام می‌کنم.

من برای متوقف کردن شورش‌ها و غارت‌ها و برای پایان دادن به تخریب و آتش سوزی، همه منابع نظامی و غیرنظامی فدرال را بسیج و از حقوق قانونی آمریکایی‌ها اعم از حقوق متمم دوم قانون اساسی حفاظت می‌کنم.

اگر هر شهری از به کارگیری اقدامات لازم برای دفاع از جان و مال ساکنان خود امتناع ورزد، من نیروی نظامی آمریکا را اعزام خواهم کرد و به سرعت مشکل آنجا را برطرف می‌سازم. همچنین برای محافظت از سرمایه بزرگ ما، واشنگتن دی سی، اقدامات سریع و قاطعی را انجام می‌دهم.

ما به همه هشدار می‌دهیم مقررات منع آمد و شد از ساعت ۷ شب با جدیت اجرا می‌شود و کسانی که زندگی و اموال بی‌گناهان را تهدید می‌کنند، به طور کاملا قانونی دستگیر، بازداشت و تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

من خطاب به سازمان‌دهندگان این اقدام تروریستی می‌گویم که شما با مجازات‌های شدید کیفری و مجازات‌های طولانی زندان روبرو خواهید شد. این شامل آنتی‌فا و سایر عاملان اصلی این امر می‌شود».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала