ضرر 30میلیارد دلاری میلیاردرهای روسیه

© Photo / Pixabay/Maklay62ضرر 30میلیارد دلاری میلیاردرهای روسیه
ضرر 30میلیارد دلاری میلیاردرهای روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
میلیاردرهای روسیه از ماه ژانویه تا کنون 31 میلیارد و 480 میلیون دلار فقیرتر شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «بلومبرگ»، میلیاردرهای روسیه از ماه ژانویه تا کنون 31 میلیارد و 480 میلیون دلار فقیرتر شدند.

لئونید میکلسون و گنادی تیمچنکو مالکان شرکت نفت و گاز «وواتک» و «سیبور» بیشتر از دیگران ضرر دیدند. این شاخص براساس سهام شرکت هایی که میلیاردرها  در آن سهم دارند، محاسبه شده است. از نظر برخی، این محاسبه براساس «درآمد قبل از بهره» محاسبه شده است. در مجموع 500 ثروتمند جهان در این فهرست شامل شده بودند که 24 تن آنها شهروندان روسیه می‌باشند.

رنار آرنو رئیس شرکت فرانسوی « لویی ویتون» - اسپوتنیک ایران
کرونا چطور ثروت‌ها را سرقت می‌کند

ثروت ولادیمیر پوتانین، یکی از مالکان اصلی «نوریلسک نیکل» از شروع سال تاکنون 317 میلیون دلار افزایش یافت، او با 28.4 میلیارد دلار، در فهرست ثروتمندان بلومبرگ در جایگاه اول ثروتمندان روسیه قرار دارد. جایگاه دوم به شرکت «نوواتک» لئونید میکلسون با کاهش 5.74 میلیارد دلار و سرمایه 18.8 میلیارد دلار تعلق گرفته است.

جایگاه سوم را ولادیمیر لیسین مالک شرکت «نوولیپتسک استیل» شرکت فولاد روسیه با سرمایه 18.3 میلیارد دلار به خود اختصاص داد و جایگاه چهارم به الکسی مرداشف مالک شرکت «سیورستال» شرکت فولاد روسیه با سرمایه 17.5 میلیارد دلار، جایگاه پنجم به واگیت آلپرووف مالک شرکت «لوک اویل»با سرمایه 17.5 میلیارد دلار، جایگاه ششم به علیشیر عثمانوف مالک شرکت ‌های «میگافون» و «متالواینوست» شرکت استخراج معادن و فلزات روسی، جایگاه هفتم به رومن آبراموویچ مالک شرکت «اوراز» و جایگاه هشتم به آندری ملنیچنكو، مالک شرکت «یوروخیم» تعلق گرفته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала