در هند 8400 مورد جدید ابتلا به کرونا‌ویروس به ثبت رسید

© REUTERS / Anushree Fadnavisدر هند 8400 مورد جدید ابتلا به کرونا‌ویروس به ثبت رسید
در هند 8400 مورد جدید ابتلا به کرونا‌ویروس به ثبت رسید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با ثبت 8400 مورد جدید ابتلا به کروناویروس، مجموع موارد ثبت شده ابتلا به این ویروس در هند از 182 هزار نفر فراتر رفت.

به گزارش اسپوتنیک، براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و رفاه خانواده هند، تعداد موارد شناسایی شده عفونت کرونا‌ویروس در هند در شبانه روز گذشته بیش از 8.4 هزار نفر افزایش یافته و بر این اساس شمار کل موارد ثبت شده به 182.1143 رسیده است.

براساس اعلام این وزارتخانه، 89995 نفر تحت معالجه در کشور قرار دارند، 86983 نفر بهبود یافته اند (4614 نفر در شبانه روز گذشته)، 5 هزار و 164 نفر درگذشتند (193 نفر در روز گذشته). 

ادامه افزایش تعداد مبتلایان کرونا در هند  - اسپوتنیک ایران
ادامه افزایش تعداد مبتلایان کرونا در هند

بیشترین آسیب در ایالت ماهاراشترا در مرکز کشور بوده است، جایی که بیش از یک سوم از کل موارد این بیماری ثبت شده است - 65168 مورد عفونت. در مقام دوم، ایالت تامیل نادو - 21 184 مورد. منطقه کلانشهر دهلی با 18 هزار و 549 نفر بیمار در مکان سوم قرار گرفت.

در همین زمان وزارت کشور هند از تمدید رژیم قرنطینه در مناطق گسترش کرونا‌ویروس تا 30 ژوئن و کاهش شرایط  قرنطینه برای شهرهایی که تعداد بیماران کرونا‌ویروس حداقل است، خبر داد. وزارت کشور هند همچنین سه مرحله از خروج از حالت قرنطینه را در مرحله جدیدی از محدودیت ها مشخص کرد. در مرحله اول که از 8 ژوئن آغاز می شود، معابد، هتل ها، رستوران ها و مراکز خرید افتتاح می شوند. در مرحله دوم که از ماه جولای آغاز می شود، کار مدارس و مؤسسات آموزشی با توافق با مقامات محلی مجاز خواهد بود. در مرحله سوم رفع محدودیت ها، پروازهای بین المللی، کار مترو، سالن های سینما، استخرهای شنا، تئاترها، کافه ها از سر گرفته می شود و جلسات دسته جمعی مجاز خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала