بزرگترین شرکت هواپیمایی اروپا در آستانه ورشکستگی

© AFP 2023 / CHRISTOF STACHEبزرگترین شرکت هواپیمایی اروپا آماده ورشکستگی شد
بزرگترین شرکت هواپیمایی اروپا آماده ورشکستگی شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
براساس تخمین های شرکت هواپیمایی لوفت هانزا، با تعلیق حمل و نقل هوایی به دلیل همه گیر شدن کرونا ویروس، تبعات این تعطیلی باعث از دست رفتن حدوداً یک میلیون یورو در هر ساعت می گردد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فوکوس، لوفت هانزا بزرگترین شرکت هواپیمایی اروپا آماده اعلام ورشکستگی شد. چنین تصمیمی مورد بحث قرار گرفته و نگرانی در رهبری آلمان ایجاد کرده است. بنابراین، این شرکت می خواهد توانایی خارج کردن دارایی خود را حفظ کرده و به کار خود ادامه دهد.

 شورای اروپا:  بشریت پس از کرونا‌ویروس در معرض خطر است - اسپوتنیک ایران
شورای اروپا: بشریت پس از کرونا‌ویروس در معرض خطر است

براساس تخمین های لوفت هانزا، با تعلیق حمل و نقل هوایی به دلیل همه گیر شدن کرونا ویروس، تبعات این تعطیلی باعث از دست رفتن حدوداً یک میلیون یورو در هر ساعت می گردد. بنابراین، ذخایر 4 میلیارد یورویی این کمپانی تا پاییز از بین خواهد رفت. انتقال به کمپانی به بخش دولتی ممکن است در سال 2021 اتفاق بیفتد.

لوفت هانزا معتقد است، شروع روند ورشکستگی می تواند سود بیشتری از کمک های دولتی داشته باشد. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، مقامات آلمانی می خواهند 20 درصد از سهام شرکت هواپیمایی را خریداری کنند، در این شرایط بسته حمایتی 9 میلیارد یورویی اختصاص به شرکت می یابد. تخمین زده می شود که سهام با قیمت اسمی 2.56 یورو، به ارزش حدود 300 میلیون یورو خریداری شود. طرفین هنوز به توافق نهایی نرسیده اند.

کمیسیون اروپا همچنین خواستار آن شد كه لوفت هانزا در فرودگاه های مونیخ و فرانكفورت شکافات اصلی را كنار بگذارد، این شركت هنوز این شرط را برآورده نکرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала