کودک چهار ساله نابغه نوشتن به سه زبان را آموخت

CC0 / / کودک چهار ساله نابغه نوشتن به سه زبان را آموخت
کودک چهار ساله نابغه نوشتن به سه زبان را آموخت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آیزاک میلر چهار ساله در سن دو سالگی به طور مستقل یاد گرفته است که کتاب بخواند و می تواند به زبان انگلیسی، یونانی و عربی بنویسد، گرچه او ریشه یونانی و عربی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه The Mirror، پسری چهار ساله از شهر انگلیسی چشات هرتفوردشایر انگلستان، به جامعه "منسا" برای افراد دارای IQ بالا پیوست، او هم اکنون سه زبان می داند.

ورود چهارمین نفتکش ایران به کارائیب - اسپوتنیک ایران
ورود چهارمین نفتکش ایران به کارائیب

آیزاک میلر چهار ساله در سن دو سالگی به طور مستقل یاد گرفته است که کتاب بخواند و می تواند به زبان انگلیسی، یونانی و عربی بنویسد، گرچه او ریشه یونانی و عربی ندارد. او هر 50 ایالت آمریكا را می شناسد، می تواند از یک تا ده به اسپانیایی بشمارد و از والدین خود خواست كه كتاب هایی با الفبای روسی برایش تهیه کنند. مهارتهای خواندن او مانند کودک هفت هشت ساله است و مهارتهای ریاضی او مانند کودک ​​شش و نیم ساله است. او می تواند تمام سیارات را به ترتیب نام ببرد.

آیزاک زمان بیشتری را برای جمع کردن مکعب های الفبایی در کنار اشیاء می گذراند. به عنوان مثال، "A" را در کنار آکواریوم قرار می دهد.

میشل نلسون 32 ساله مادر این کودک، گفت که این پسر هنگام پیاده روی، سعی می کرد علائم مربوط تابلوها، علائم اتوبوس ها و پوسترهای چسبانده شده در وسایل نقلیه را متوجه شود و اینطور خواندن را یاد گرفته است. مردم به او نگاه می كردند و پرسيدند كه آیا او دانش آموز مدرسه است؟ آنها نمی توانند باور كنند كه چنین كودک كوچكی بتواند بخواند.

این پسر تحصیلات پیش دبستانی را یاد میگیرد و یک تست توانایی های ذهنی را با یک روانشناس در حوزه آموزش پیتر کنگدون گذراند. در گزارش خود، كنگدون آیزاک را كودكی با هوش عمومی بسیار بالا و دستاوردهای تحصیلی مربوطه توصیف كرد. ضریب هوشی وی 154 است.

از آنجا که آزمایش های "منسا" نمی تواند برای کودکان زیر ده سال اعمال شود، در چنین مواردی یک مطالعه مستقل به عنوان شواهد اصلی پذیرش در سازمان انجام می شود. منسا نتایج آزمایش را تأیید كرد و در ماه آوریل نامه‌ای ارسال كردند كه اظهار داشت پسر در سازمان پذیرفته شده است.

پیش از این گزارش شده بود که یک کودک نابغه سه ساله از استان دورام بریتانیا در جامعه "منسا" پذیرفته شد، این بزرگترین سازمان برای افراد با ضریب هوش بالاست. این کودک به دو زبان مالایی و انگلیسی صحبت می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала