تهدید ترامپ به تعطیلی شبکه‌های اجتماعی

© AP Photo / Evan Vucciتهدید ترامپ به تعطیلی شبکه‌های اجتماعی
تهدید ترامپ به تعطیلی شبکه‌های اجتماعی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور آمریکا تهدید کرد در صورتی که شبکه‌های اجتماعی به خاموش کردن صدای محافظه کاران ادامه دهند، این شبکه‌ها را تعطیل خواهد نمود.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده تهدید کرد، در صورتی که شبکه‌های اجتماعی همچنان به خاموش کردن صدای محافظه کاران ادامه بدهند، او آماده تنظیم دقیق‌تر یا تعطیلی کامل این شبکه‌ها است.

اقدام توئيتر جهت آزمايش راستي توئيت هاي ترامپ  - اسپوتنیک ایران
اقدام توئيتر جهت آزمايش راستي توئيت هاي ترامپ

ترامپ در حساب توئیتری خود نوشت: جمهوریخواهان بر این باورند که شبکه‌های اجتماعی کاملاً صدای محافظه کاران را خاموش می‌کنند. ما قبل از اینکه اجازه دهیم این اتفاق رخ دهد، آنها را تنظیم دقیق‌تر کرده و یا کاملا تعطیل خواهیم کرد.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه افزود: ما در سال ۲۰۱۶ نیز شاهد تلاش شبکه های اجتماعی برای رسیدن به چنین مقصودی بودیم، اما موفق نشدند و شکست خوردند. ما نمی توانیم اجازه دهیم یک نسخه پیچیده تر از همان قضیه دوباره رخ دهد. همان گونه که نمی توانیم اجازه دهیم رای گیری گسترده با پست الکترونیک در این کشور برگزار شود، زیرا هر کسی می تواند اقدام به تقلب، جعل و دزدی آرای مردم کند و هر کس که بیشتر تقلب کرده باشد، پیروز میدان مبارزه خواهد بود. که درست همانند عملکرد شبکه های اجتماعی است، پس هم اکنون خود را پاکسازی کنید.

پیش از این، توئیتر یکی از پست‌های دونالد ترامپ را غیرواقعی دانست. یک نماد اخطار در زیر توئیت ترامپ قرار داده شده و از کاربران خواسته شده است تا با حقایق رای گیری از طریق پست الکترونیکی آشنا شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала