افشای توطئه خاندان سلطنتی علیه مگان مارکل

© AP Photo / Ben Curtisافشای توطئه خاندان سلطنتی علیه مگان مارکل
افشای توطئه خاندان سلطنتی علیه مگان مارکل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ساندی تایمز از توطئه های خاندان سلطنتی انگلیس علیه مگان مارکل پرده برداشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ساندی تایمز، مگان مارکل متقاعد شده بود که خانواده سلطنتی در حال توطئه ای علیه او هستند. از اینرو مگان و پرنس هری همسرش تصمیم به ترک انگلستان گرفتند. 

پرنس هری و مگان - اسپوتنیک ایران
کناره‌گیری هری و مگان از انجام وظایف سلطنتی؟

یکی از نزدیکان وی که نامش فاش نشده در این باره گفت: به عقده من او از ابتدا خودش را یک خارجی احساس می کرد و این زندگی نبود که به آن عادت کرده بود. او قصد داشت از آن خارج شود.

به گفته وی به دلیل احساس دشمنی، مارکل پیش از از تولد پسرش به حومه محل زندگی خانواده سلطنتی نقل مکان کرد و به معنای واقعی کلمه در انزوا قرار گرفت.

این منبع می افزاید؛ سفر هری و همسرش با تنش در خانواده سلطنتی همراه بود. با این حال پس از عزیمت آنها، روابط پرنس هری و پرنس ویلیام بهتر شد.

یکی از روستان شاهزاده معتقد است که ابتلای چارلز، پدر شاهزاده به ویروس کرونا می تواند در این امر نقش داشته باشد. خبر بیماری پدر به آنها کمک کرد تا دوباره به یکدیگر نزدیک شوند و روابط نزدیکتری داشته باشند.

وی ادامه داد: فکر نمی کنم که همه چیز خوب شده باشد، اما در هر صورت اوضاع بهتر شده است.

پیش از این در اوایل ماه مه گزارش شده بود که مگان قصد دارد کتابی از زندگی خود با پرنس هری بنویسد و می خواهد از تمام حقایق پرده بردارد و توضیح دهد که چرا او و همسرش چاره ای جز تسلیم امتیازات سلطنتی ندارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала