شورای اروپا: بشریت پس از کرونا‌ویروس در معرض خطر است

© AFP 2023 / Mike Nelson شورای اروپا: بشریت پس از کرونا‌ویروس در معرض خطر است
 شورای اروپا:  بشریت پس از کرونا‌ویروس در معرض خطر است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارشناسان شورای اروپا در مبارزه با تروریسم هشدار دادند که پس از کرونا‌ویروس بشریت در معرض تهدید سلاح‌های بیولوژیکی خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دویچه‌ وله، با استناد به نظرات کارشناسان شورای اروپا در مبارزه با تروریسم، بشریت ممکن است پس از همه‌گیری کرونا‌ویروس با خطر استفاده از سلاح های بیولوژیکی توسط افراطیون روبرو شود.

در این گزارش خاطر نشان شده است که؛  این بیماری همه گیر آسیب پذیری جامعه مدرن در برابر ویروس‌ها را نشان داده است. به همین دلیل ممکن است استفاده از سلاح های بیولوژیکی از نظر گروه های افراطی به عنوان یک استراتژی مؤثرتر از روش‌های سنتی باشد. مشخص است که برخی از رادیکال‌ها قبلاً تجربه استفاده از چنین سلاح هایی را داشته‌اند. کارشناسان نسبت به افزایش خطر این تهدید هشدار می‌دهند و معتقدند که همه کشورهای شورای اروپا باید به طور مشترک تمهیدات لازم را در دستور کار قرار دهند.

پیش از این، ایالات متحده در کروناویروس را یک تهدید سلاح بیولوژیکی جدید می دیدند - پنتاگون و سازمان اطلاعات آمریکا با دقت به بررسی این احتمال می‌پردازند که مخالفان آنها بتوانند از کرونا‌ویروس به عنوان سلاح بیولوژیکی استفاده کنند. سازمان‌های اطلاعاتی در حال ارزیابی خطرات هستند: به ویژه، اینجا صحبت از استفاده احتمالی کروناویروس به عنوان سلاح علیه ایالات متحده می‌باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала