ممنوعیت کامل تردد در عربستان سعودی

© Photo / B.alotabyممنوعیت کامل تردد در عربستان سعودی
ممنوعیت کامل تردد در عربستان سعودی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عربستان سعودی از ساعت 17 امروز، ممنوعیت کامل تردد در این کشور را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک به تقل از شبکه العربیه، طلال الشلهوب، سخنگوی وزارت کشور عربستان اعلام کرد از جمعه بعدازظهر، عبور و مرور به طور کامل در این کشور ممنوع می باشد.

فرودگاه عربستان سعودی - اسپوتنیک ایران
رشد سریع افزایش مبتلایان به کروناویروس در عربستان سعودی

الشلهوب در نشست خبری خود گفت: ماموران امنیتی از ساعت 5 بعداز ظهر امروز جمعه ( 22 مه)، بخشنامه از قبل اعلام شده در مورد ممنوعیت تردد در طول روز در کلیه شهرها و مناطق عربستان سعودی را تا روز 27 مه 2020، به اجرا می گذارند.

وی افزود: به همه اشخاص حقیقی و حقوقی توصیه می‌شود که پایبندی کاملی به پروتکل‌های مرتبط با شروط سلامت بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داشته و اصول فاصله‌گذاری اجتماعی و ممنوعیت تجمع در تمامی اشکال و اماکن این گونه تجمع‌ها را رعایت کنند.»

الشلهوب ادامه داد: ماموران امنیتی، پایبندی به این دستور العمل‌ها را در مناطق مسکونی، مراکز تفریحی و دیگر مراکز عمومی و همچنین در روستاها، مناطق دور افتاده پیگیری کرده و هر گونه تخلف را ثبت و اقدامات لازم در مورد متخلفان، به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.

شایان ذکر است از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون 67 هزار و 700 در عربستان به این ویروس مبتلا شده و 396 نفر نیز جان خود را از دست داده اند، همچنین تا به امروز 39 هزار نفر بهبود یافته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала