شناسایی هواپیماهای آمریکا در نزدیکی پایگاه های روسی در سوریه

CC BY-SA 2.0 / aceebee / Boeing P-8A Poseidonشناسایی هواپیماهای آمریکا در نزدیکی پایگاه های روسی در سوریه
شناسایی هواپیماهای آمریکا در نزدیکی پایگاه های روسی در سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروی دریایی ایالات متحده هواپیمای پوزیدون P-8A، پرواز هوایی اطلاعاتی دیگری را در نزدیکی پایگاه های روسیه در سوریه انجام داد.

به گزارش اسپوتنیک، روز یکشنبه هواپیمای گشتی نیروی دریایی ایالات متحده پوزیدون P-8A، پرواز هوایی اطلاعاتی دیگری را در نزدیکی پایگاه هوایی خیمیم روسیه واقع در ساحل سوریه و پایگاه لژستیکی نیروی دریایی روسیه در بندر تارتوس انجام داد.

آلمان ، ناتو را به اقدامات تحریک آمیز در مرزهای روسیه متهم می کند
 - اسپوتنیک ایران
آلمان ، ناتو را به اقدامات تحریک آمیز در مرزهای روسیه متهم می کند

هواپیمای تجسسی نیروی دریایی آمریکا که از پایگاه هوایی سیگونلا در جزیره سیسیل ایتالیا پرواز می کرده، بیش از یک ساعت و نیم در نزدیکی سوریه به گردش در آمد.

در منطقه پایگاه های روسی، گشت با فاصله حدود 45 کیلومتری به ساحل سوریه انجام شد. این پرواز در ارتفاع 8.5 هزار متری بالاتر از آبهای بین المللی دریای مدیترانه انجام شد. پرواز مشابهی در نزدیکی پایگاههای روسی در سوریه روز جمعه ثبت شد.

گزارش شده است که در تاریخ 19 آوریل، یک فروند جنگنده روسی سوخو-35، که از پایگاه هوایی خیمیم در حال پرواز بوده، هنگام نزدیک شدن به پایگاههای روسی در سوریه، یک هواپیمای شناسایی آمریکایی پوزیدون P-8A را بر فراز آبهای بین المللی دریای مدیترانه متوقف کرده است.

وزارت دفاع روسیه خاطرنشان كرد: خلبان جنگنده روسی پس از نزدیک شدن، شماره پرواز هواپیما و وابستگی آن با نیروی دریایی آمریكا را شناسایی كرد و او را اسكورت کرد. پس از آن هواپیماهای شناسایی آمریكا مسیر پرواز را از تأسیسات نظامی روسیه تغییر دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала