رهبر کره شمالی کجاست؟

© Sputnik / Vladimir Melnikov  /  مراجعه به بانک تصاویر رهبر کره شمالی کجاست؟
رهبر کره شمالی کجاست؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیویورک پست در گزارشی محل احتمالی حضور کیم جونگ اون را ویلای شخصی وی در سواحل خلیج شرقی کره دانست.

به گزارش اسپوتنیک، نیویورک پست در گزارشی می‌نویسد: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی احتمالاً پس از ناپدید شدن مجدد، در ویلای خود در سواحل خلیج شرقی کره در منطقه تفریحی ساحلی ونسان - کلما حضور دارد.

غیب شدن دوباره رهبر کره شمالی  - اسپوتنیک ایران
غیب شدن دوباره رهبر کره شمالی

نیویورک پست می‌نویسد: در دو هفته اخیر، چندین قایق بادبانی در نزدیکی این تفرجگاه ساحلی بسته دیده شده است. یکی از این شناورها، با توجه به تصاویر ماهواره‌‎ای، در حال حاضر در نزدیکی ویلای کیم جونگ اون متوقف شده است. این موضوع ممکن است نشانگر این باشد که رهبر کره شمالی در حال حاضر در محل اقامتگاه ساحلی حضور دارد و یا به زودی به آنجا خواهد رسید. در ماه مارس این کشتی در حوضچه خشک تعمیر، مدرن سازی شده است.

این روزنامه در عین حال می‌نویسد که شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها همچنان گمانه زنی می کنند که ممکن است کیم جونگ اون به هیچ وجه پناهگاه خود را در ونسان ترک نکرده باشد و در مراسم افتتاحیه کارخانه کود شیمیایی، بدل سیاستمدار حضور داشته است.

این واقعیت که کیم جونگ اون مجددا به دلایلی ناشناخته ناپدید شده است، در تاریخ ۱۳ ماه مه گزارش شد. این سیاستمدار ۱۲ روز است که در ملاء عام حضور پیدا نکرده و هیچ اظهار نظری نیز نداشته است.

 پیش از این نیز رهبر کره شمالی به مدت ۲۰ روز ناپدید شده بود و کیم جونگ اون در این مدت به ویژه، در ۱۵ آوریل، جشن تولد پدر بزرگ خود، بنیانگذار کره شمالی، کیم ایل سونگ را از دست داد. به دلیل غیبت وی، شایعاتی درباره مرگ یا بیماری احتمالی این سیاستمدار منتشر شده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала