نیمی از مبتلایان کرونا در ایتالیا بهبود یافتند

© Sputnik / Tatyana Volobueva /  مراجعه به بانک تصاویر نیمی از مبتلایان کرونا در ایتالیا بهبود یافتند
نیمی از مبتلایان کرونا در ایتالیا بهبود یافتند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شمار بهبود یافتگان ویروس کرونا در ایتالیا به ۱۱۲ هزار نفر رسید.

به گزارش اسپوتنیک، بنا به اعلام سرویس دفاع مدنی ایتالیا شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور که بهبود یافته‌اند به ۱۱۲ هزار نفر رسیده است که این تعداد بیش از نیمی از افراد آلوده شده به کووید ۱۹ در ایتالیا است.

روز چهارشنبه ۸۸۸ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در ایتالیا به ثبت رسید و بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۲۲۲۱۰۴ نفر رسید؛ این در حالی است که روز گذشته ۱۴۰۲ مورد جدید ابتلا در ایتالیا به ثبت رسیده بود. تعداد افراد بهبود یافته طی شبانه روز گذشته در این کشور ۳۵۰۲ نفر افزایش یافته و تعداد کل بهبودیافتگان به ۱۱۲۵۴۱ نفر رسید.

مردم در حال استراحت در یکی از پارک های میلان - اسپوتنیک ایران
پارک های ایتالیا پس از اتمام قرنطینه

تعداد کشته شدگان بر اثر عفونت ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در ایتالیا ۱۹۵ نفر افزایش یافته و تعداد کل موارد مرگ و میر در این کشور به ۳۱ هزار و ۱۰۶ نفر رسید؛ این در حالی است که در روز گذشته ۱۷۲ نفر بر اثر کرونا در ایتالیا جان باخته بودند.

ایتالیا از ۴ ماه مه، برخی از محدودیت‌های شدیدی که در این کشور از اواسط ماه مارس به واسطه شیوع ویروس کرونا وجود داشت، از میان برداشت. با اعلام اتمام قرنطینه، دولت ایتالیا از امکان بازگشت تمامی محدودیت‌ها خبر داد. بسته اقدامات فعلی دولت ال ۱۸ ماه مه  به طول خواهد انجامید، اما با روند مساعد رویدادها، مجوزهای جدید از این تاریخ به مرحله اجرا در خواهند آمد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала