موسوی خطاب به پمپئو: تنها یک رژیم یاغی می‌تواند به نقض تعهدات بین‌المللی افتخار کند

© Photo / The Ministry of Foreign Affairs of Iranموسوی خطاب به پمپئو: تنها یک رژیم یاغی می‌تواند به نقض تعهدات بین‌المللی افتخار کند
موسوی خطاب به پمپئو: تنها یک رژیم یاغی می‌تواند به نقض تعهدات بین‌المللی افتخار کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی وزارت خارجه ایران به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا درباره دومین سالگرد خروج ایالات متحده از برجام واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به اظهارات اخیر مایک پمپئو، وزیر خارجه ایالات متحده درباره دومین سالگرد خروج آمریکا از برجام اظهار داشت که "تنها یک رژیم یاغی و سرکش می‌تواند به زیر پا گذاشتن تعهدات بین‌المللی خود افتخار کند".

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در حساب توئیتری خود نوشت: تنها یک رژیم یاغی و سرکش بدون هیچگونه حس مسئولیت پذیری اخلاقی، می‌تواند به زیر پا گذاشتن تعهدات بین‌المللی خود و نقض قوانین بین‌المللی افتخار کند. سخنان من را به یاد بسپارید، هشتم می ۲۰۱۹ فضاحت و رسوایی ابدی برای حاکمیت آمریکا باقی خواهد ماند.

​پیش از این مایک پمپئو در صفحه توئیتر خود، با اشاره به سالروز خروج آمریکا از برجام، نوشته بود: دو سال پیش، دونالد ترامپ تصمیم جسورانه خروج از توافق ایران را اعلام کرد تا جهان را از خشونت‌ها و تهدیدات هسته‌ای ایران حفظ کند. امروز، آمریکایی‌ها و خاورمیانه در مقایسه با زمانی که اگر ما در برجام می‌ماندیم، در صلح بیشتری هستند.

گفتنی است هشتم می ۲۰۱۹ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا رسما خروج آمریکا از برجام را اعلام و پس از آن در بازه‌های زمانی مختلف تحریم‌هایی را علیه ایران اعمال کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала