در ووهان چین پس از مدت طولانی مورد جدیدی از کرونا‌ویروس کشف شد

© AP Photo / Arek Ratajدر ووهان چین پس از مدت طولانی مورد جدیدی از کرونا‌ویروس کشف شد
در ووهان چین پس از مدت طولانی مورد جدیدی از کرونا‌ویروس کشف شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در ووهان، جایی که کروناویروس برای اولین بار کشف شد، یک مورد تایید شده جدید با علائم کووید – 19 به ثبت رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، یک مورد جدید از عفونت کروناویروس در شهر چینی ووهان تأیید شده است، در حالی که موارد COVID-19 مدت طولانی بود که مشاهده نشده بودند، در زیر گزارشی از کمیته بهداشت استان هوبی آمده است.

بیمار آلوده در وضعیت وخیمی قرار دارد.

سازمان بهداشت جهانی: بازار چین منبع اصلی شیوع ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران
سازمان بهداشت جهانی: بازار چین منبع شیوع ویروس کرونا است

همچنین طی روز گذشته در هوبی 17 ناقل جدید بدون علامت ویروس شناسایی شده است. هم اکنون 616 ناقل بدون علامت ویروس تحت نظارت پزشکان در کل استان باقی مانده است.

در طول اپیدمی در هوبی، 68129 مورد عفونت تشخیص داده شد که از این تعداد، 50 334نفر در ووهان بودند، 63616 نفر بهبود پیدا کردند 63 616 نفر بهبود یافته اند (46464 در ووهان) ، 4512 نفر درگذشتند که 3869 نفر از آنها در ووهان بودند.

پیش از این، کمیته بهداشت دولت چین گزارش داده بود که در چین طی یک روز گذشته، 14 مورد جدید از عفونت کرونا‌ویروس و 20 ناقل بدون علامت کشف شده است، 74 بیمار بهبود یافته اند و هیچ تلفاتی در این زمینه مشاهده نشده است.

مقامات چینی ناقلهای بدون علامت را که آزمایشات کروناویروس آنها مثبت شود اما هیچ علامتی ندارند را در آمار عمومی کروناویروس قرار نمی دهد و فقط در صورت بروز علائم، آنها را دوباره واجد شرایط می‌كنند. اینکه آیا بیمار جدید در ووهان یک ناقل بدون علامت بود که شروع به نشان دادن علائم COVID-19 کرد، مشخص نشده است، اما ذکر شده است که در کل استان در حال حاضر تنها یک مورد تأیید شده وجود دارد، بیمار ساکن ووهان است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала