کرونا در فرانسه؛ تعداد قربانیان از مرز ۲۶.۳ هزار نفر گذشت

© REUTERS / Eric Gaillardکرونا در فرانسه؛ تعداد قربانیان از مرز ۲۶.۳ هزار نفر گذشت
کرونا در فرانسه؛ تعداد قربانیان از مرز ۲۶.۳ هزار نفر گذشت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنا به اعلام اداره کل بهداشت فرانسه، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور از مرز ۹۵.۸ هزار نفر فراتر رفته است.

به گزارش اسپوتنیک، اداره کل بهداشت فرانسه روز شنبه اعلام کرد که تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور از مرز ۲۶ هزار و ۳۰۰ نفر فراتر رفته است.

آموزش سگ ها برای تشخیص کرونا در فرانسه - اسپوتنیک ایران
آموزش سگ ها برای تشخیص کرونا در فرانسه

در اعلامیه این وزارتخانه آمده است: از ابتدای مارس ما سوگوار ۲۶ هزار و ۳۱۰ مورد مرگ و میر ناشی از کووید ۱۹ هستیم؛ ۱۶ هزار ۵۷۳ نفر در بیمارستان‌ها و ۹ هزار ۷۳۷ نفر در موسسات اجتماعی - پزشکی جان باخته‌اند.

براساس اعلام اداره کل بهداشت فرانسه، از زمان شیوع این بیماری همه گیر در فرانسه، ۹۵ هزار و ۸۲۹ نفر در بیمارستان بستری شده‌اند. از این تعداد، ۵۶ هزار و ۳۸ نفر پس از بهبودی به خانه بازگشتند؛ البته این تعداد بدون در نظر گرفتن ده‌ها هزار نفر از مردم است که بدون بستری شدن در بیمارستان بهبود یافته‌اند.

در حال حاضر، ۲۲ هزار و ۶۱۴ نفر مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌ها فرانسه بستری هستند كه از این تعداد ۲۸۱۲ نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند.

سازمان جهانی بهداشت یازدهم ماه مارس سال جاری میلادی سطح شیوع کرونا را سطح همه گیر جهانی خواند. تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در جهان به این ویروس مبتلا شده اند، و بیش از ۲۶۰ هزار نفر نیز در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала