اعترافات شهروند آمریکایی دستگیر شده در ونزوئلا + عکس

© AFP 2023 / Luis robayoاعترافات شهروند آمریکایی دستگیر شده در ونزوئلا + عکس
اعترافات شهروند آمریکایی دستگیر شده در ونزوئلا + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شهروند آمریکایی دستگیر شده در ونزوئلا از تلاش برای انتقال رئیس جمهور ونزوئلا به ایالات متحده خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، بنابر شواهدی که از "لوک الکساندر دنمان" شهروند آمریکایی دستگیر شده در ونزوئلا به دست آمده است، مزدوران بازداشت شده به دلیل تلاش برای نفوذ به ونزوئلا در نظر داشتند کنترل فرودگاه را به دست گیرند و نیکلاس مادورو، رئیس جمهور این کشور را به فرودگاه رسانده و سپس وی را به ایالات متحده ببرند.

این شهروند آمریکایی در ویدئویی که روز چهارشنبه از تلویزیون ونزوئلا پخش شد، گفت: (ما باید امکان) ورود هواپیماها، از جمله هواپیمایی که قرار بود مادورو را خارج کند، (تامین می‌کردیم). قرار بود به آمریکا منتقل شود.

​رئیس جمهور ونزوئلا همچنین روز چهارشنبه اعلام کرد که مقامات انتظامی این کشور چهار مزدور دیگر که سعی در ورود به این جمهوری داشتند را دستگیر کرده‌اند.

در سوم ماه مه، مقامات ونزوئلا گزارش دادند که از ورود گروهی از مزدوران که قصد داشتند از کلمبیا وارد این کشور شده و در این جمهوری کودتا کرده و رئیس جمهور این کشور را بکشند، جلوگیری نموده‌اند. رئیس‌جمهوری ونزوئلا کمی بعد اظهار داشت که شهروندان ایالات متحده که وی آنها را نیروهای امنیتی دونالد ترامپ نامید، در میان افراد بازداشتی در جریان تلاش اخیر برای حمله به ونزوئلا، هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала