بازداشت چهار ایرانی در فرانسه

© AFP 2023 / CLEMENT MAHOUDEAUبازداشت چهار ایرانی در فرانسه
بازداشت چهار ایرانی در فرانسه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چهار ایرانی شامل سه مرد و یک زن که در پوشش پلیس فرانسه از رانندگان خارجی ۲۵ هزار یورو سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فرانسه، چهار ایرانی که شامل یک زن و سه مرد می شدند در قالب اعضای پلیس فرانسه، از صاحبان خودروها و کامیون ‌های خارجی درخواست می ‌کردند که فرم خروج خود از منزل در دوران قرنطینه را نشان دهند و در عین حال خودروهای آنها را تفتیش و بررسی می‌ کردند.

این افراد در جریان بازرسی خودروها، قربانیان خارجی خود را انتخاب می کردند و پول آنها را از خودرو سرقت می ‌کردند.

View this post on Instagram

. چهار ایرانی شامل سه مرد و یک زن که در پوشش پلیس فرانسه از رانندگان خارجی ۲۵ هزار یورو سرقت کرده بودند، بازداشت شدند. به گزارش خبرگزاری فرانسه، یک زن و سه مرد ایرانی با معرفی خود به عنوان پلیس فرانسه، از صاحبان خودروها و کامیون‌های خارجی درخواست می‌کردند که فرم خروج از منزل در دوران قرنطینه را نشان دهند و در عین حال خودروهای آنها را بازرسی می‌کردند. این افراد در جریان بازرسی خودروها، قربانیان خارجی خود را انتخاب کرده و پول آنها را از خودرو سرقت می‌کرده‌اند. دولت فرانسه از ۱۷ مارس قرنطینه اعلام کرده است و مردم فقط برای رفتن به سر کار، مغازه‌ و امور ضروری مجاز به خروج از منزل هستند و برای بیرون رفتن نیز نیاز به اجازه رسمی دارند. پلیس فرانسه می‌گوید این چهار نفر با زدن ماسک بر صورت، خود را پلیس معرفی کرده و بعد از درخواست فرم خروج از منزل از رانندگان، وارد خودروها شده و به بهانه بازرسی، پول نقد یا اشیاء قیمتی قربانیان را سرقت می‌کردند. #خارجی #سرقت

A post shared by Fardad Farahzad (@fardadfarahzad) on

دولت فرانسه از ۱۷ مارس وضعیت قرنطینه در سراسر کشور اعلام کرده است و شهروندان برای رفتن به سر کار، مغازه‌ و امور ضروری مجاز به خروج از منزل هستند و برای بیرون رفتن نیز نیاز به اجازه رسمی دارند.

پلیس فرانسه می‌ گوید این چهار نفر با زدن ماسک بر صورت، خود را پلیس معرفی کرده و بعد از درخواست فرم خروج از منزل از رانندگان، وارد خودروها شده و به بهانه بازرسی، پول نقد یا اشیاء قیمتی قربانیان را سرقت می‌ کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала