شمار مبتلایان به کرونا در عربستان سعودی از مرز ۲۷ هزار نفر گذشت

© REUTERS / Ahmed Yosriشمار مبتلایان به کرونا در عربستان سعودی از مرز ۲۷ هزار نفر گذشت
شمار مبتلایان به کرونا در عربستان سعودی از مرز ۲۷ هزار نفر گذشت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنا به علام سخنگوی وزارت بهداشت عربستان طی شبانه روز گذشته ۱۵۵۲ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در این کشور به ثبت رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، محمد العبد العالی، سخنگوی وزارت بهداشت عربستان اعلام داشت که در این کشور طی شبانه روز گذشته ۱۵۵۲ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ ثبت شده و تعداد کل موارد ابتلا در عربستان سعودی از مرز ۲۷ هزار نفر فراتر رفته است.

تعداد واقعی شاهزادگان مبتلا به کرونا در عربستان فاش شد - اسپوتنیک ایران
تعداد واقعی شاهزادگان مبتلا به کرونا در عربستان فاش شد

سخنگوی وزارت بهداشت عربستان گفت: ۱۵۵۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری به ۲۷ هزار و ۱۱ نفر رسید، که این رقم نشان دهنده رشد روزانه میزان ابتلا در روزهای اخیر است.

طبق گزارش وزارت بهداشت عربستان سعودی، با فوت ۸ بیمار دیگر طی شبانه روز گذشته، مجموع جان باختگان بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در این کشور به ۱۸۴ نفر رسیده است.

محمد العبد العالی تصریح کرد: ۱۹ درصد مبتلایان جدید از اتباع عربستان سعودی و ۸۱ درصد آنها از اتباع خارجی بوده اند، که ۱۶ درصد آنها را زنان و ۸۴ درصد را مردان تشکیل می دادند.

سازمان جهانی بهداشت یازدهم ماه مارس سال جاری میلادی سطح شیوع کرونا را سطح همه گیر جهانی خواند. تاکنون بیش از ۳ میلیون و سیصد هزار نفر در جهان به این ویروس مبتلا شده اند، و بیش از ۲۵۳ هزار نفر نیز در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала