بارش گل رز از آسمان دهلی به نشان قدردانی از پزشکان

CC0 / / بارش گل رز از آسمان دهلی به نشان قدردانی از پزشکان
بارش گل رز از آسمان دهلی به نشان قدردانی از پزشکان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروی هوایی هند به نشان قدردانی از پزشکان، گلبرگهای گل رز را از آسمان بر روی دهلی ریخت.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع هند اعلام کرد: " هلیکوپتر نیروی هوایی این کشور گلبرگهای رز را بر روی بنای یادبود پلیس کشته شده در دهلی ریخت و همچنین 12 بیمارستان در پایتخت هند که در حال مبارزه با کرونا‌ویروس هستند گلباران شدند.

همچنین به افتخار "مبارزان با کرونا‌ویروس، سه هواپیمای باربری نظامی لاکهید C-130 بر فراز پایتخت هند پرواز کردند و اندکی بعد سه سه جنگنده Su-30 MKI ، MiG-29 وJaguar .

عصر، نیروی دریایی هند نیز به این اقدام خواهد پیوسته  و پنج کشتی در ساعت 19:30 به وقت محلی در بمبئی لنگر می اندازند، به افتخار افرادی که در حال مبارزه با این بیماری جدید هستند، نورپردازی خواهد شد، موشک های هشدار پرتاب می شود و آژیر ها را روشن می کنند. در کشتی ها پوسترهایی نیز دیده می شود "هند از رزمندگان با کرونا‌ویروس تشکر می کند."

یگان های نگهبان ساحلی هند در این اقدام شرکت خواهند کرد - بسیاری از کشتی های مستقر در 25 منطقه، از جمله کشتی های جزایر دورافتاده اندامان و نیکوبار، چراغ ها را روشن می کنند و بالگردها بیمارستان های در حال مبارزه با کرونا‌ویروس را با گلبرگ های گل رز گلباران می کنند.

براساس آخرین داده ها، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در هند به 39.9 هزار نفر افزایش یافته است، 1.3 هزار نفر فوت کرده اند، 10.6 هزار نفر بهبود یافته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала