آموزش سگ ها برای تشخیص کرونا در فرانسه

© Fotolia / Alona Rjabcevaآموزش سگ ها برای تشخیص کرونا در فرانسه
آموزش سگ ها برای تشخیص کرونا در فرانسه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در فرانسه برخی از دامپزشکان و تربیت کنندگان سگ بدنبال تربیت سگ ها برای تشخیص ویروس کرونا هستند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه فیگارو نوشت گروهی از دامپزشکان و مربی سگ ها در فرانسه اقدام به بررسی این موضوع کردند که آیا سگ ها می توانند با استفاده از حش بویایی فرد مبتلا به ویروس کرونا را شناسایی کنند یا خیر.

کشف درمانی جدید برای کروناویروس - اسپوتنیک ایران
کشف درمانی جدید برای کروناویروس

آیمریک برنارد، دامپزشک و مشاور ارشد خدمات آتش نشانی و امداد و نجات اظهار داشت که سازمان دهندگان این پروژه قصد دارند مشخص کنند که آیا بوی خاصی از افراد آلوده به کرونا ایجاد می شود یا خیر. اگر بویی وجود داشته باشد، می توانید به سگها آموزش دهند تا بیماران آلوده را شناسایی کنند.

در اواخر ماه آوریل اعلام شد که ساکنان فرانسه می توانند در این کشور رفت و آمد داشته باشند و از 11 ماه مه مجوزهای ویژه برای عبور و مرور لغو می شود. همچنین از 11 ماه مه مغازه ها و مهدکودک ها فعالیت های خود را با حفظ برخی محدودیت ها از سر خواهند گرفت.

شایان ذکر است که تا به امروز در فرانسه بیش از 167 هزار نفر به کرونا مبتلا شده و 24 هزار و 500 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

سازمان جهانی بهداشت یازدهم ماه مارس سال جاری میلادی سطح شیوع کرونا را سطح همه گیر جهانی خواند. تاکنون بیش از ۳ میلیون و سیصد هزار نفر در جهان به این ویروس مبتلا شده اند، و بیش از ۲۵۳ هزار نفر نیز در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала