پوتین: رژیم قرنطینه در کشور تا 11 ماه مه تمدید شد

© Sputnik / Aleksey Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: رژیم قرنطینه در کشور تا 11 ماه مه تمدید شد
پوتین: رژیم قرنطینه در کشور تا 11 ماه مه تمدید شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، رژیم قرنطینه را به دلیل شیوع کروناویروس تا 11 ماه مه تمدید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روز سه شنبه 28 آوریل، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه در ویدئو کنفرانس اذعان داشت: روزهای غیر کاری و وضعیت قرنطینه تا 11 ماه مه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ما یک سری تعطیلات ماه مه را در پیش رو داریم. بین آنها روزهای کاری 6-7 و 8 ماه مه است. اعلام این سه روز به عنوان روز غیر کاری با حفظ حقوق و دستمزد در نظر گرفته می شود. بنابراین، با در نظر گرفتن تمام تعطیلات ماه مه، دوره روزهای غیر کاری تا روز 11 ماه مه به طول خواهد انجامید.

همچنین در این کنفرانس ویدئویی که در رابطه با وضعیت شیوع کرونا ویروس انجام شد آنا پوپووا رئیس روس پوتربنادزور اعلام داشت، 45 درصد مبتلایان افراد در رده سنی زیر 60 سال هستند که توانایی کار کردن را دارند، هر نوع انحرافی و کوتاهی در وضعیت محدودیت قرنطینه در رابطه با کرونا ویروس می تواند منجر به بازگشت وضعیت بدتر و اقدامات سخت تر می گردد.

وی همچنین افزود: طی یک ماه گذشته، در این ماه اقداماتی که طبق مصوبه ولادیمیر پوتین حکم شد اجرا شد، امروز از 27٪ به 7 با درصد کمی میزان رشد تعداد مبتلایان به 3.5 برابر کاهش یافته است.

پوتین همچنین دستور داد تا دستور العمل و توصیه هایی را برای بعد از 12 ماه مه آماده کنند. وی دستور داد تا در 5 ماه مه توصیه هایی برای خروج مرحله ای از رژیم قرنطینه برای تاریخ 12 ماه مه آماده کنند.

بر اساس آخرین آمار تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه 93558 نفر می باشد که از این تعداد 8456 نفر بهبود یافته اند و 867 نفر فوت شده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала