اظهارات رونالدینیو در مورد بازداشتش برای گذرنامه جعلی

© REUTERS / Jorge Adornoاظهارات رونالدینیو در مورد بازداشتش برای گذرنامه جعلی
اظهارات رونالدینیو در مورد بازداشتش برای گذرنامه جعلی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رونالدینیو درباره دستگیری خود برای داشتن گذرنامه جعلی در پاراگوئه توضیح داد.

 به گزارش اسپوتنیک، رونالدینیو که در قالب تیم برزیل در جام جهانی 2002 توانسته بود به قهرمانی جهان دست یابد در پاراگوئه به دلیل استفاده از گذرنامه جعلی دستگیر شده بود. وی در این خصوص گفت که هرگز فکر نمی کرد که در یک چنین وضعیتی قرار بگیرد.

درخشش رونالدینیو در زندان پاراگوئه - اسپوتنیک ایران
درخشش رونالدینیو در زندان پاراگوئه + عکس

رونالدینیو و برادرش، مظنون به استفاده از گذرنامه های جعلی برای ورود به پاراگوئه، در تاریخ 7 مارس دستگیر شدند. در اوایل ماه آوریل، قاضی گوستاوو آماریلا، رونالدینیو و برادرش را با قرار وثیقه 1.6 میلیون دلاری تحت بازداشت خانگی قرار داد.

وی گفت: "ما شگفت زده شدیم که مدارک جعلی هستند. از همان ابتدا، ما برای همکاری با مقامات اعلام آمادگی  کردیم تا موضوع روشن شود. ما که از روز گزارش و مدارکی که از ما خواسته شده بود را ارائه کردیم. یک ضربه جدی. حتی نمی توانستم تصور کنم که به چنین شرایطی دچار می شوم. تمام زندگی ام در تلاش بوده ام تا به حداکثر بلندی های حرفه ای دست یابم و با فوتبال خود مردم را شاد کنم. "

در تابستان سال 2019 گزارش شد که دادگاه رونالدینیو را به دلیل جریمه مالیاتی که دادستان ایالتی ریو گراند دو سول صادر کرده، از برزیل ممنوع الخروج کرده. حکم صادره بر اساس شکایت مربوط به ساخت و ساز غیرقانونی ساختمان در منطقه حفاظت شده بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала