حرکت جالب افسر سپاه خطاب به سربازان ناو آمریکایی + فیلم و عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / حرکت جالب افسر سپاه خطاب به سربازان ناو آمریکایی + فیلم و عکس
حرکت جالب افسر سپاه خطاب به سربازان ناو آمریکایی + فیلم و عکس  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در یکی از ویدیوهای منتشر شده درباره نزدیک شدن قایق های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به ناوهای آمریکایی در خلبج فارس نشان داده می شود که چگونه افسر نیروی دریایی سپاه با دست به سربازان آمریکایی اشاره می کند که این حرکت وی در شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی داشته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مثلت آنلاین، از چمله یک کاربر ایرانی در توییتر نوشته است: "چنتا قایق سپاه واسه کشتی های جنگی آمریکا شاخ و شونه میکشن و آمریکایی ها هم غلطی نمیتونن کنن. چیزی به ذهنم نمیرسه جز این که سرباز ما به عشق شهادت به میدون جنگ میره و سرباز دشمن به امید برگشت به خونه.. و ملتی که شهادت را افتخار میداند شکست ناپذیر است".

​پیام مهم قایق های #سپاه به ناوهای #آمریکا pic.twitter.com/bCfqFJizgG

​فرماندهی مرکزی  آمریکا در منطقه موسوم به «سنتکام» در بیانیه‌ای مدعی ایجاد مزاحمت ۱۱ شناور نظامی ایران برای ۶ کشتی جنگی آمریکایی در شمال خلیج فارس شد و ویدیویی را در این خصوص منتشر کرد.

به دنبال این قضیه، محمد جواد ظریف؛ وزیر خارجه ایران  هم خطاب به آمریکایی ها  خاطرنشان کرد ایرانی‌ها در آب های سرزمینی خودشان مانور داشتند و نام صحیح خلیج فارس را هم به آنان یادآوری کرد.

سرتیپ علی حاتمی، وزیر دفاع ایران درباره تحولات روزهای اخیر خلیج فارس، اظهار داشت: چیزی که باعث ناامنی در منطقه خلیج فارس می‌شود در واقع حضور غیرقانونی متجاوزان آمریکایی‌ است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала