بسیج یک گروه ویژه برای تخلیه کاخ سفید در آمریکا

© Sputnik / Mikhail Turgiev /  مراجعه به بانک تصاویر آمادگی آمریکا برای پرداخت بخشی از حق عضویت خود به سازمان بهداشت جهانی
آمادگی آمریکا برای پرداخت بخشی از حق عضویت خود به سازمان بهداشت جهانی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به نوشته مجله نیوزویک ، مقامات آمریکایی در رابطه با همه گیر شدن ویروس کرونا یک یگان ویژه را بسیج کردند که وظیفه آن از جمله تخلیه احتمالی دولت ایالات متحده از واشنگتن است.

به گزارش اسپوتنیک، پیش از این ، موریل بوزر ، شهردار محله  کلمبیا پایتخت آمریکا ، وضعیت اضطراری را برای یک ماه دیگر تمدید کرده بود که به دلیل تعداد فزاینده موارد ابتلا به کروناویروس است. این نگرانی وجود دارد که شیوع کرونا ویروس در واشنگتن به چنان مقیاسی برسد که عملکرد عادی دولت را غیرممکن کند.

بررسی نقش چین و سازمان بهداشت جهانی در شیوع کرونا توسط کنگره آمریکا
 - اسپوتنیک ایران
بررسی نقش چین و سازمان بهداشت جهانی در شیوع کرونا توسط کنگره آمریکا

گفته می شود یگان ویژه مشترک پایتخت آمریکال   (JTF-NCR) متشکل از 10 هزار نفر نیروی امنیتی 16 مارس تشکیل شده است. علاوه بر محافظت از پایتخت ایالات متحده در برابر دشمن احتمالی از هر راستا ، این یگاه  باید آماده انتقال نه تنها کاخ سفید ، بلکه سایر نهادهای کلیدی به مکانی امن باشد.

در مقاله منتشره آمده است که ساختمان ویژه به هلیکوپترهای Blackhawk از گردان هوایی 106 مجهز شده که به طور خاص برای تخلیه طراحی شده است. افسران این واحد تأیید كردند كه آنها در حال مطالعه یك طرح جامع تخلیه اضطراری (JEEP) هستند كه مربوط به رهبری پنتاگون است. تخلیه رهبران غیرنظامی در پروتکل الحاقی Atlas شرح داده شده است ، علاوه بر این سناریوهای محرمانه  دیگری نیز وجود دارد.

در حال حاضر ایالات متحده از نظر تعداد موارد ابتلا و تعداد قربانیان  ویروس کرونا ، پیشتاز جهانی است. دانشگاه جان هاپکینز که محاسبات خود را بر اساس آمارهای فدرال و محلی و همچنین اطلاعات دیگر حفظ می کند ، ظهر پنجشنبه اعلام کرد که تعداد موارد تایید شده ابتلا به کرونا  تقریبا 654 هزار نفر و حدود 31 هزار نفر از مبتلایان به این بیماری هولناک درگذشته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала