درمان بیمارکرونایی 99 ساله شرکت کننده در جنگ جهانی دوم + عکس

© Sputnik / Press Service of the Moscow Department of Health /  مراجعه به بانک تصاویر درمان بیمارکرونایی 99 ساله شرکت کننده در جنگ جهانی دوم + عکس
درمان بیمارکرونایی 99 ساله شرکت کننده در جنگ جهانی دوم + عکس  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هرناندو آرملیندو پیوتا، شرکت کننده 99 ساله جنگ جهانی دوم که در برزیل زندگی می کند ، توانست از بیماری کرونا درمان شود .

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی G1 ، این مرد پیرترین ساکن برزیل در بین مبتلایان به کرونا است.

​این جنگ دیده در ابتدا در منزل تحت معالجه قرار گرفته بود اما 6 آوریل به دلیل سرفه مداوم به عنوان بیمار کرونایی به بیمارستان منتقل شد و  14 آوریل پس از درمان از مرکز پزشکی مرخص شد.

قرار است در آینده نزدیک ، این  بیمار مسن دوباره تست کرونا بدهد اما با این حال ، طبق گفته پزشکان ، کاملاً درمان شده است. به گفته آنها ، ابتدا بیمار به دلیل ترس از عوارض بیماری و پیری در بخش مراقبت های ویژه بستری شد اما زشکان در نهایت وی را به  دستگاه تنفس مصنوعی متصل نکردند زیرا می توانست خودش بطور مستقلانه نفس بکشد.

هرناندو آرملیندو پیوتا به عنوان نظامی عضو نیروی اعزامی در زمان جنگ جهانی دوم در نبردها در منطقه دریای مدیترانه شرکت داشته است.

شوک سازمان بهداشت جهانی: اوج همه گیری کرونا ویروس به زودی فرا نمی رسد  - اسپوتنیک ایران
شوک سازمان بهداشت جهانی: اوج همه گیری کرونا ویروس به زودی فرا نمی رسد

تعداد مبتلایان به ویروس کرونای کووید ـ 19 در جهان به بیش از دو میلیون نفر  رسیده است. بر اساس آخرین آمار منتشره، در عین حال  483573 نفر از مبتلایان به این بیماری  درمان شده و  753 126 درگذشته اند.

نوع جدید ویروس کرونا تقریبا درسراسر  جهان شیوع یافته است. جدی ترین وضعیت و بیشترین تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا ، اسپانیا و ایتالیا است. در چین که شیوع ویروس کرونا از آنجا آغاز شد ، چندی پیش اعلام شد که شیوع این ویروس در این کشور متوقف شده است. 7 آوریل ، مقامات چینی با لغو قرنطینه کامل خروج  مردم از ووهان را که اولین موارد ابتلا  در آنجا در اواخر ماه دسامبر رخ داده بود،آزاد  کردند.

کرونا ویروس در اواخر دسامبر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین شیوع  پیدا کرد. ابتدا مقامات چین از شیوع نوعی از ذات الریه با منشا ناشناخته خبر دادند اما  دیرتر کارشناسان  به این نتیجه رسیدند که عامل ایجاد کننده آن  یک ویروس جدید از نوع کرونا است. سازمان بهداشت جهانی در ماه مارس اعلام کرده نوع جدید کرونا ویروس یک بیماری همه گیر شده است. اکنون با گذشت حدود سه ماه ، میزان شیوع این ویروس در چین کاهش یافته اما این بیماری هولناک به کشورهای دیگر رخنه کرده است. در ایران و دیگر کشورها از مردم خواسته شده است که برای جلوگیری از گسترش این بیماری در خانه بمانند .

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала