زمان کنترل ایالات متحده بر بخش اروپایی روسیه اعلام شد

© AFP 2023 / Daniel Mihailescuزمان کنترل ایالات متحده بر بخش اروپایی روسیه اعلام شد
زمان کنترل ایالات متحده بر بخش اروپایی روسیه اعلام شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تکمیل ساخت سیستم دفاع موشکی آمریکایی در روستای ردزیکوو لهستان طی یک یا دو سال آتی به ایالات متحده اجازه می دهد تا کنترل تمام بخش اروپایی روسیه را در دست بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری لیتوکین ستون نویس تاس می گوید، تکمیل ساخت سیستم دفاع موشکی آمریکایی Aegis Ashore در روستای ردزیکوو لهستان طی یک یا دو سال آتی به ایالات متحده اجازه می دهد تا کنترل کامل تمام بخش اروپایی روسیه را در دست بگیرد.

در روسیه درباره ساخت سلاح های مطلق آمریکایی صحبت شد - اسپوتنیک ایران
در روسیه درباره ساخت سلاح های مطلق آمریکایی صحبت شد

به گفته وی، استقرار این سامانه در مدت زمان مشخص شده امکان ردیابی مواضع موشک های بالستیک روسیه "توپول-م" و "یار" روسی در مناطق تاتیشچوو، تایکوو و کوزلسک را فراهم می کند. نویسنده می نویسد: "به هر حال، این 134 کلاهک هسته ای است، کمی از نیمی از زرادخانه زمین ما."

لیتوکین یادآوری می کند که در حال حاضر مشکلاتی در استقرار Aegis Ashore در لهستان وجود دارد، زیرا پنتاگون پیمانکار را تغییر می دهد به دلیل آنکه مهلت های مشخص شده برای ساخت و ساز را رعایت نکرده است.

در ماه مه سال 2019، ری ویو نوشت که استقرار سامانه دفاع موشکی تاد در دوسلا در رومانی به دلیل ناتوانی روسیه در سرکوب عملیات رادار زمینی است که نظارت بر فضای هوایی بر کریمه و سرزمین کراسنودار خواهد داشت. استقرار تاد در رومانی به عنوان جایگزینی موقت برای Aegis Ashore در همان ماه صورت گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала