وزیر خارجه پیشین اتریش که با پوتین رقصیده بود، شوهر خود را به خشونت متهم کرد

© Sputnik / Alexey Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر وزیر خارجه پیشین اتریش که با پوتین رقصیده بود، شوهر خود را به خشونت متهم کرد
وزیر خارجه پیشین اتریش که با پوتین رقصیده بود، شوهر خود را به خشونت متهم کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارین کنایسل، وزیر امور خارجه سابق اتریش که در مراسم عروسی خود با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه رقصیده بود، اکنون همسر خود را به خشونت خانگی متهم كرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Oe24، کارین کنایسل، وزیر امور خارجه سابق اتریش سال گذشته ازدواچ پر سر و صدا و پر شور و عشقی داشت این روزها گرفتار خشونت خانگی شده است. تا جایی که پلیس ورود همسرش را به خانه منع کرده است.

گزارش شده است که وی با مراجعه به اداره پلیس دادخواستی علیه شوهرش تهیه کرده است. طبق گفته های وی، در طول نزاع او ابتدا چندین بار به آرامی با مشت به سینه های شوهرش زده ولی شوهرش در پاسخ دو سیلی به صورت او زده است. شوهر اصرار دارد كه نمی خواسته كنایسل را مورد ضرب و شتم قرار دهد، بلكه فقط سعی كرده او را آرام كند. وی همچنین گفت که وزیر سابق به دلیل بحران کرونا دچار تنش شده است. پلیس مانع حضور آنها در یک خانه شده است و اسلحه همسرش را نیز گرفته است.

خانم کنایسل یکی از پیشگامان مبارزه با خشونت علیه زنان و خشونت های خانگی بود که با آغاز شیوع کرونا درباره آن هشدار جدی داده بود، امروز خود نیز گرفتار آن شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала