مرگ مرد مبتلا به کرونا پس از تلاش وی برای آلوده کردن یک فرد ناشناس

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر مرگ مرد مبتلا به کرونا پس از تلاش وی برای آلوده کردن یک فرد ناشناس
مرگ مرد مبتلا به کرونا پس از تلاش وی برای آلوده کردن یک فرد ناشناس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جسد آنان ساهو مرد 56 ساله مبتلا به کرونا روز دوشنبه 30 مارس در قطاری در ایستگاه راه اهن پایتخت تایلند کشف شد.

به گزارش اسپوتنیک، پزشکان هنگام دریافت ویدئوی دوربین های مدار بسته در ایستگاه راه آهن بانکوک ، زنگ خطر را به صدا درآوردند. این ویدئو نشان می دهد که چگونه ساهو ماسک بهداشتی خود را برداشته و به مردی که در ایستگاه راه آهن بلیط خریداری می کند ، تف کرد.

افزایش بی سابقه تعداد قربانیان کرونا در آمریکا ادامه دارد: آخرین آمار - اسپوتنیک ایران
افزایش بی سابقه تعداد قربانیان کرونا در آمریکا

ساهو که به تازگی از پاکستان برگشته ، از بانکوک عازم استان نرااتیوات شد. وی در هنگام سوار شده به  قطار ، سرفه می کرد و حالت تهوع داشت اما  دمای بدن وی طبیعی بود. ماموران پلیس در ایستگاه هوآ هین به ساهو پیشنهاد کردند که سفر خود را قطع کرده و در یک هتل محلی استراحت کند اما وی امتناع كرد.

شب ،هنگام هنگام ورود قطار به منطقه تپ ساکی جسد ساهو را در نزدیکی توالت قطار کشف کردند. انجام تست کرونا ویروس پس از مرگ این مرد نتیجه مثبت داد. واگنی که در آن فرد مبتلا درگذشت کاملاً ضد عفونی و مسافران تخلیه شدند. تمام افراد در تماس با ساهو قرنطینه شدند.

در حال حاضرمسئولان مشغول جستجوی مردی از ایستگاه هستند که در حال خرید بلیط بود جون ممکن است  وی  به کرونا آلوده شده و ناقل این بیماری کشنده شود.

در حال حاضر در جهان بیش از 1 میلیون نفر آلوده به کروناویروس شده اند و از این تعداد، 53 164 نفر جان باخته اند و بیش از 211 هزار نفر بهبود یافته اند. ایالات متحده سردمدار تعداد موارد ابتلا با 245573 مورد است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала