دلیل خنده دار بازداشت یک گردشگر امریکایی در کامبوج

© Sputnik / Tatiana Belyakovaدلیل خنده دار بازداشت یک گردشگر امریکایی در کامبوج
دلیل خنده دار بازداشت یک گردشگر امریکایی در کامبوج  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک گردشگر 64 ساله امریکایی به خاطر پاک کردن تف خود با استفاده از اسکناس و گذاشتن این اسکناس در روی یک خودپرداز در شهر پنوم پن، پایتخت کامبوج بازداشت شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه دیلی میل، دوربین مدار بسته ، مردی را نشان داد که بعد از لیسیدن انگشتانش، دستش را داخل جیب خود کرده بود. سپس وی اسکناس 10 دلاری دارای نوشته "من به لطف عیسی مسیح زنده هستم  " را از جیبش بیرون کشید. این گردشگر سپس اسکناس خود را بالای دستگاه خودپرداز قرار داد.

کارمندان بانک پس از پیدا کردن اسکناس و مشاهده این ویدئو پلیس و پزشکان را خبر کردند چون در شرایط شیوع بیماری همه گیر کرونا این کار گردشگر آمریکایی باعث ترس و وحشت آنها شده بود و همچنین می خواستند محل کار خود را ضد عفونی کنند.

قتل یک گردشگر آمریکایی در هند با تیرکمان - اسپوتنیک ایران
قتل یک گردشگر آمریکایی در هند با تیرکمان

مأمورین پلیس هویت این مرد را مشخص کردند . معلوم شد که وی لوئیس جفری کوک،  شهروند آمریکا است.

کوک دستگیر شد و معلوم شد اسکناس وی جعلی است. پلیس اعلام کرد وی برای دادن تست ویروس کرونا و آزمایش اعتیاد به بیمارستان منتقل شد. نتایج این تست ها منفی بود اما وی برای ادامه تحقیقات قضایی بازداشت شده است.

به گفته پلیس کوک گذرنامه به همراه خود نداشت اما او بارها در ژانویه سال 2020 از طریق فرودگاه بین المللی پنوم پن  به کامبوج سفر کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала