ممنوعیت تعطیلی پمپ بنزین‌ها

© Sputnik / Siavash Sobhgahi پمپ بنزین تهران
پمپ بنزین تهران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هیچ مشکلی برای تامین سوخت مورد نیاز خودروها در ایران وجود ندارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایسنا»، سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اعلام کرد که هیچ کدام از پمپ بنزین های کشور اجازه تعطیلی ندارند.

فاطمه کاهی در ادامه افزود:«حتی جایگاههای خصوصی نیز نمی توانند فعالیت خود را متوقف کنند. تمام تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شده و جای هیچ گونه نگرانی نیست. هیچ مشکلی برای تامین سوخت مورد نیاز خودروها در کشور وجود ندارد. تمامی جایگاه ها در 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی به مردم هستند».

گزارش کار رئیس جمهور ایران در هفته نخست سال ٩٩ - اسپوتنیک ایران
گزارش کار رئیس جمهور ایران در هفته نخست سال ٩٩

کرامت ویس کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اطلاع داد که از ابتدای امسال تا پایان روز 27 مارس میانگین مصرف روزانه بنزین کل کشور به 49 میلیون و 300 هزار لیتر در روز رسیده است.

روابط عمومی کانون انجمن های صنفی صاحبان جایگاههای اختصاصی سراسر کشور نیز امروز اعلام کرد که این کانون باهمکاری انجمن های سراسر کشور پس از اعلام رسمی شیوع  ویروس کرونا در کشور ، تاکنون علیرغم بیمار شدن تعدادقابل توجهی از همکاران مستقر در جایگاهها ، همچنان درخدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نورزیده و تعطیلی جایگاهها را خیانت به تلاشگران مبارزه با این بیماری همه گیر و هموطنان دانسته و همچنان به ادای این وظیفه ملی و خداپسندانه ادامه خواهند داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала