پزشکان مواد جایگزین برای ضد عفونی را نام بردند

© AP Photo / Wang Yuguoپزشکان مواد جایگزین برای ضد عفونی را نام بردند
پزشکان مواد جایگزین برای ضد عفونی را نام بردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بخاطر کمیاب شدن مواد ضدعفونی، کارشناسان مواد جایگزین آنها را اعلام کردند.

به گزارش اسپوتنیک، به منظور جلوگیری از ابتلا به کرونا، پزشکان توصیه می کنند از حضور در مکانهای شلوغ خودداری کنند، تماس با دنیای خارج را محدود کنند، غذای خود را در خانه سفارش دهند و بهداشت را به خوبی رعایت کنند. برای بیرون رفتن توصیه شده از ماسک های پزشکی استفاده شود و اغلب دستان را با مواد ضد عفونی کننده، پاک کنند. ولی با توجه به افزایش تقاضا برای مواد ضد عفونی کننده و نایاب شدن این مواد کارشناسان گفتند از چه موادی می توان برای جایگزین کردن آنها استفاده کرد.

کلرهگزیدین که یکی از دهانشویه های پرمصرف است و در دندانپزشکی برای درمان عفونت های دهان زخم های دهان و لثه به کار می رود نه تنها اثر ضد عفونی کننده، بلکه اثرات ضد میکروبی نیز دارد، بنابراین در صورت عدم امکان شستن دست ها با صابون و سایر ضد عفونی کننده ها، می توانید با خیال راحت از این دارو استفاده کنید.

ضد عفونی کننده هایی که شامل الکل اتیل است برای ضد عفونی کردن دست ها و سطوح مختلف فوق العاده است و می توان آن را در هر داروخانه خریداری کرد.

الکل اتیلیک پزشکی با غلظت بالا، پزشکان می گویند غلظت 70٪ الکل اتیلیک برای از بین بردن میکروب ها و ضد عفونی کردن دست و سطوح کافی است. همچنین می توان آن را به راحتی از داروخانه ها خریداری کرد. کارشناسان هشدار می دهند که در هنگام استفاده از الکل، پوست دست بسیار خشک خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала