امکانات محدود پنتاگون برای مقابله با کرونا

© AFP 2023 / Tech. Sgt. Andy Dunawayپنتاگون
پنتاگون - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت دفاع آمریکا از امکانات بسیار محدودی برای کمک به شهروندان در مقابله با ویروس «کووید-19» برخوردار است.

به گزارش اسپوتنیک، جاناتان رد هافمن در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که وزارت دفاع از  36 بیمارستان برخوردار است که تخت‌ها در آنجا به میزان 50-30 بار کمتر از بیمارستان های معمولی است.

وی در ادامه گفت:«اکثر پزشکان برای وظایف نظامی آموزش دیده‌اند و بخوبی از عهده درمان آسیب‌ها و جراحات برمی‌آیند. در بیمارستان های وزارت دفاع، پزشکان با بیماران جوان سروکار دارند. ما از بیمارستان های صحرایی نیز برخورداریم که قبل از هرچیز برای درمان جراحات در شرایط جنگ  درنظر گرفته شده‌اند.

توقف انتقال ارتش آمریکا به اروپا بدلیل شیوع کرونا ویروس - اسپوتنیک ایران
توقف انتقال ارتش آمریکا به اروپا بدلیل شیوع کرونا ویروس

پنتاگون به وزارت بهداشت و بهداری آمریکا در قرنطینه کردن افرادی کمک می کند که مظنون به ابتلا به ویروس کرونا هستند».

چندی پیش، با بالا گرفتن برخی نگرانی‌ها در پنتاگون، جاناتان هافمن، دستیار وزیر دفاع آمریکا در امور عمومی گفت که مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا و معاونش جدا از یکدیگر کار خواهند کرد. تعامل فقط از طریق تله‌کنفرانس امکان پذیر خواهد بود.

در حال حاضر، 37 فرد مبتلا به کرونا در وزارت دفاع آمریکا شناسایی شده‌اند. براساس آخرین آمار اعلام شده در آمریکا، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به بیش از 4200 و تعداد فوتی‌ها به 70 تن رسیده و 73 تن نیز بهبود یافته‌اند.

دولت آمریکا و مشخصا دونالد ترامپ رئیس جمهوری به دلیل بی مسئولیتی در قبال گسترش ویروس کرونا در این کشور به شدت مورد انتقاد قرار دارند. 49 ایالت از 50 ایالت آمریکا درگیر کروناست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала