مزایای موشک های هایپرسونیک روسی از دید کارشناسان چینی

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر مزایای موشک های هایپرسونیک روسی از دید کارشناسان چینی
مزایای موشک های هایپرسونیک روسی از دید کارشناسان چینی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سلاح های هایپرسونیک نسبت به سایر موشک های هدایت شونده دارای مزایای خاصی هستند و می توانند نیازهای روسیه در نوسازی تسلیحاتش را برآورده سازند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مجله ژین مین باو، نویسندگان این نشریه از سازگاری بالای موشک های هایپرسونیک یاد می کنند. بنابراین، "سیرکن" می تواند به کشتی های موشک انداز کوچک، کشتی های گشتی کوچک، کوروت، ناوشکن، کشتی های بزرگ ضد زیردریایی، کراسورهای هسته ای و زیردریایی ها مجهز شود. کارشناسان مطمئن هستند که این امر به کاهش لژستیک و تولیدی کمک می کند.

روسیه تولید سریالی مجموعه موشکی آوانگارد را آغاز کرد - اسپوتنیک ایران
روسیه تولید سریالی مجموعه موشکی آوانگارد را آغاز کرد

ویژگی دیگر "هایپرسونیک" محدوده و سرعت شلیک است. نویسندگان این مقاله اطمینان دارند که این خصوصیات باعث افزایش دقت موشک ها می شود.

کارشناسان پتانسیل سلاح های غیر هسته ای هایپرسونیک را یادآور شدند: این حمله می تواند در هر نقطه از جهان رخ دهد. این موشکها در مسیری پیچیده تر از موشکهای بالستیک پرواز می کنند، که مشکلات بیشتری برای رهگیری آنها ایجاد می کند. نویسندگان این نشریه موشک "آوانگارد" را شناسایی کردند که حداکثر سرعت آن از فضای اول بیشتر است.

این می تواند زمان هشدار حمله موشکی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و به سیستم های آمریکایی پاتریوت، تاد و سیستم GMD اجازه ندهد که موشک را رهگیری کنند.

علاوه بر این، کارشناسان از مقاومت "آوانگارد" در برابر درجه حرارت بالا و خوردگی خبر دادند.

در سال ۲۰۱۸، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در پیامی به مجمع فدرال، سیستم های تسلیحاتی هایپرسونرک "آوانگارد" و "کینژال" را رونمایی کرد. بعداً معلوم شد توسعه موشک کروز هایپرسونیک سیرکون روسیه در حال انجام است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала