موج اعتراضات زندانیان ایتالیایی به خاطر شیوع کروناویروس

© Sputnik / Alessandro Rota /  مراجعه به بانک تصاویر موج اعتراضات زندانیان ایتالیایی به خاطر شیوع کروناویروس
موج اعتراضات زندانیان ایتالیایی به خاطر شیوع کروناویروس
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
موج اعتراضات در ارتباط با برخی محدودیت های اجرا شده توسط مقامات برای شیوع سریع و گسترده کروناویروس در کشور به زندان های ایتالیا هم رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه های محلی، بی نظمی ها در ۲۷ زندان بروز کرده است جایی که زندانیان به خاطر خطرات اپیدمی ، عفو و مرخصی می خواهند. روزنامه میلانی Corriere della Sera می نویسد که موج اعتراضات از جمله در زندان «سان ویتوره» میلان و «ربیبیا» رم مشاهده می شود و همچنین در محل زندانها در سالرنو، ناپل، ورچلی، الساندری، فورجه، پاوی و برخی دیگر از شهرهای ایتالیا وجود دارد. در برخی زندان ها، زندانیان به نشان اعتراض رخت خواب های خود را آتش زده و از بام ساختمان پرتاب کردند و همچنین سعی داشتند مراکز پزشکی محلی را اشغال کنند.

در حال حاضر در ایتالیا بیش از ۷۳۰۰ فرد مبتلا به ویروس کرونا وجود دارند، ۶۲۲ نفر درمان شده، ۳۶۶ نفر فوت کرده اند. شب یکشنبه نخست وزیر ایتالیا فرمان تشدید اقدامات برای مقابله با انتشار ویروس را امضاء کرد. طبق این قانون استان لمباردیا منطقه قرمز و همچنین ۱۴ استان شمالی کشور مناطق نارنجی نامیده شده و قرنطینه شدند. ورود و خروج و همچنین جابه جایی درون این مناطق تنها در صورت لزوم ممکن است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала