جریمه چینی ها به دلیل ماسک در فرانسه

© REUTERS / Kim Kyung-Hoonجریمه چینی ها به دلیل ماسک در فرانسه
جریمه چینی ها به دلیل ماسک در فرانسه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلیس جعلی در فرانسه دانشجویان چینی را بدلیل پوشیدن ماسک جریمه کرد!

به گزارش اسپوتنیک، سفارت چین در پاریس اعلام کرد که پلیس جعلی در فرانسه به دلیل پوشیدن ماسک در ملاء عام، 171 دلار برای دانشجویان چینی جریمه تعیین کرد.

در بیانیه سفارت چین در فرانسه آمده است: " در روز های اخیر، دانشجویان خارجی چینی در شبکه های اجتماعی گزارش دادند که به دلیل پوشیدن ماسک در اماکن عمومی، پلیس به دلیل نقض قانون منع پنهان کردن صورت، 150 یورو (حدود 171 دلار) برای آنها جریمه تعیین کرده است. پس از بررسی، مقامات پلیس فرانسه و نمایندگان دادگستری گفتند که این افراد فقط وانمود می‌کردند که پلیس هستند، پوشیدن ماسك به دلایل پزشکی به هیچ وجه غیرقانونی نیست. "

در 31 دسامبر سال 2019، مقامات چینی از شیوع ذات سینه پهلوی ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (استان هوبی) به سازمان بهداشت جهانی اطلاع رسانی کردند. کارشناسان عامل ایجاد کننده بیماری را شناسایی کرده اند، این یک ویروس جدید است. سازمان بهداشت جهانی شیوع این بیماری را فوریتی با اهمیت بین المللی تشخیص داد و نام رسمی آن را بیماری COVID-19 گذاشت. تعداد مبتلایان آلوده در چین تاکنون از 80  هزار نفر فراتر رفته است، 3119 نفر جان باختند.
همچنین موارد ابتلا در خارج از چین، به 105 هزار و 586 نفر در 101 کشور رسیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала