بخش هایی از شمال ایتالیا در قرنطینه کرونایی قرار گرفتند

© Sputnik / Alessandro Rota /  مراجعه به بانک تصاویر بخش هایی از شمال ایتالیا در قرنطینه کرونایی قرار گرفتند
بخش هایی از شمال ایتالیا در قرنطینه کرونایی قرار گرفتند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بدلیل شیوع کروناویروس در ایتالیا بخشهایی از شمال ایتالیا، ناحیه لومباردی و 14 استان مربوط با محدودیت های رفت و آمد مواجه شده و به نوعی وارد قرنطینه شدند.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس بیانیه دولت ایتالیا، جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا با امضای حکمی در راستای جلوگیری از انتشار وسیع‌تر کرونا دستور داد بخش‌هایی از شمال این کشور که 16 میلیون نفر از جمعیت را در بر می‌گیرد، قرنطینه شود. 

افزایش تعداد قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا - اسپوتنیک ایران
افزایش تعداد قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا

بر اساس حکم نامبرده، محدودیت هایی را برای ورود و خروج و همچنین حركت از طریق قلمرو لومباردی و 14 استان در میان گسترش کرونا ویروس اعمال می شود.

از جمله در شهرهای مهمی مانند میلان و ونیز رفت و آمد بشدت محدود می‌شود.

براساس آخرین اطلاعات مقامات ایتالیایی، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا در طی یک روز گذشته  1.2 هزار نفر افزایش پیدا کرده و به 5.8 هزار نفر رسیده است، 223 نفر نیز قربانی این عفونت شدند که 36 مورد از آنها از موارد جدید بوده اند.

نوع جدید ویروس کرونا با نام علمی «کووید-19» که ابتدا فکر می کردند نوع ناشناخته ای از سینه پهلو است، از دی ماه گذشته در ووهان چین شیوع یافت و از آن زمان تاکنون به بیش از 76 کشور جهان سرایت کرده و شیوع آن هنوز متوقف نشده است.
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان از مرز 100 هزار نفر گذشته و به 103946 نفر رسیده است. از این میان 58529 نفر سلامتی خود را بازیافته و 3524 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала