شمار مبتلایان به کرونا ویروس در اسپانیا به 200 نفر رسید

© Sputnik / Alessandro Rota /  مراجعه به بانک تصاویر شمار مبتلایان به کرونا ویروس در اسپانیا به 200 نفر رسید
شمار مبتلایان به کرونا ویروس در اسپانیا به 200 نفر رسید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در اسپانیا شمار مبتلا‌ شدگان به کرونا ویروس جدید به 200 نفر رشید.

به گزارش اسپوتنیک، براساس اعلام وزارت بهداشت اسپانیا، تعداد موارد آلوده به عفونت ویروس کرونای جدید در اسپانیا به 200 مورد افزایش یافته است.

پیش از این 179 مورد گزارش شده است.

به گفته وزارت بهداشت، در بین افرادی که آلودگی آنها به COVID-19 در اسپانیا شناسایی شده است، سه کودک – که دوتای آنها از منطقه کاستلیا لامانچا بوده اند و سن آنها مشخص نشده است، و همچنین یک دختر 4 ساله از مادرید وجود دارد.

افزایش تعداد قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا - اسپوتنیک ایران
افزایش تعداد قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا

وزارت بهداشت ، علیرغم نتایج مثبت COVID-19 در کودکان، بسته شدن مدارس را به عنوان اقدامی برای جلوگیری از شیوع ویروس توصیه نمی کند.

روز سه شنبه همچنین اولین مرگ بر اثر بیماری کرونا در اسپانیا را تایید شد - یک بیمار در بیمارستان آرناو ویلانووا در والنسیا، که در 13 فوریه پس از سینه پهلو شدید درگذشت. وزارت بهداشت پس از آزمایش های مختلف تشخیص داد كه بیمار از این ویروس درگذشته است.

افزایش شمار مبتلا شدگان به کرونا‌ویروس در اسپانیا از 24 فوریه آغاز شده است. تا آن زمان، فقط دو مورد از آلودگی در جزایر قناری و بالئاری در این کشور ثبت شده بود که از شهروندان خارجی بودند. هر دو بیمار بهبود یافتند و از بیمارستان مرخص شدند.

بیماری کرونا‌ویروس جدید با نام رسمی "کووید-19" از دی ماه گذشته در ووهان چین همه‌گیر شده است و از آن زمان تاکنون به بیش از 75 کشور جهان سرایت کرده است. شمار کل مبتلایان به این بیماری به مرز 90 هزار نفر رسیده است و از این تعداد، بیش از 45 هزار نفر بهبود یافته و بیش از 3 هزار  نفر جان باخته اند. در ایران نیز تابه امروز 2922 به این بیماری دچار شده و 92 جان باخته اند و 552 نفر بهبود یافته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала