کاهش رزمایش‌های مشترک با کره‌جنوبی به دلیل کرونا

© AP Photo / Wally Santanaکاهش رزمایش‌های مشترک با کره‌جنوبی به دلیل کرونا
کاهش رزمایش‌های مشترک با کره‌جنوبی به دلیل کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
میزان مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به 893 نفر افزایش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وبگاه « تودی لاین»، در پی شیوع ویروس کرونا در کره‌جنوبی، آمریکا در حال مذاکره با کره‌جنوبی برای کاهش سطح آموزش‌های مشترک به دلیل نگرانی‌ها از شیوع ویروس کرونا است.

مقام‌های کره جنوبی با افزایش تعداد قربانیان ویروس کرونا به 8 نفر وافزایش تعداد مبتلایان به این ویروس به 893 نفر، سطح هشدار ویروس کرونا را به بالاترین حد افزایش دادند.

 خلیج فارس   - اسپوتنیک ایران
رزمایش مشترک عربستان و آمریکا در خلیج فارس

ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی در چین شروع شد، علاوه بر30 استان و منطقه چین، به شماری دیگر از کشورها از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه و امارات متحده عربی نیز سرایت کرده است.

این ویروس می‌تواند از طریق قطرات تنفسی از انسان به انسان هم منتقل شود.حدس زده می‌شود که ممکن است این بیماری از طریق تماس با این آبزیان یا خوردن آنها منتقل شود، ولی هنوز نتیجه نهایی در این زمینه حاصل نشده است.

دوره نهفتگی این بیماری به طور متوسط حدود 7 روز است و علائم بیماری پس از گذشت این بازه زمانی در بدن فرد مبتلا ظاهر می‌شود. علائم شامل تب، بدن درد، گلو درد، سرفه، درد عضلات، آب ریزش بینی، سر درد است. برخی دچار علائم گوارشی مثل تهوع و اسهال می‌شوند. آنچه باعث نگرانی می‌شود این است که فرد دچار ذات الریه شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала