سفارت ارمنستان در ایران همچنان به کار خود ادامه می دهد

© Sputnik / Karine Harutyunyanسفارت ارمنستان در ایران همچنان به کار خود ادامه می دهد
سفارت ارمنستان در ایران همچنان به کار خود ادامه می دهد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفارت ارمنستان در ایران پس از انتشار پیامی در روز یکشنبه مبنی بر تعلیق خدمات کنسولی، اظهار داشت که به استثنای ثبت و پذیرش کنسولی، کار خود را به طور کامل ادامه می دهد.

به گزارش اسپوتنیک، سفارت ارمنستان در ایران پس از انتشار پیامی در روز یکشنبه مبنی بر تعلیق خدمات کنسولی، اظهار داشت که به استثنای ثبت و پذیرش کنسولی، کار خود را به طور کامل ادامه می دهد.

روز شنبه وزارت امور خارجه ارمنستان در رابطه با مشاهده شدن موارد ابتلا به کرونا ویروس در ایران به هموطنان خود توصیه کرد از مراجعه به ایران در صورتی که کار فوری ندارند خودداری کنند و شهروندان ارمنی که هم اکنون در این کشور هستند، باید با سفارت تماس بگیرند. یک روز بعد نیز سفارت ارمنستان در تهران اعلام کرد که از 23 فوریه، کار بخش کنسولی در زمینه ثبت نام و پذیرش شهروندان موقتاً متوقف شده است.

پیشتر اعلام شده بود که سفارت ارمنستان در ایران از 23 فوریه سال 2020 به طور موقت فعالیت اداره کنسولی و پذیرش شهروندان را متوقف می‌کند. سفارتخانه در این بیانیه بابت این مشکل از شهروندان عذرخواهی کرد. سفارت جمهوری ارمنستان در مورد زمان از سرگیری فعالیت‌های سفارت اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала