نشنال اینترست: آمریکا در صورت جنگ با کره شمالی غافلگیر خواهد شد

© Photo / Public domain/U.S. Air Force/Senior Airman Alexander Cookنشنال اینترست: آمریکا در صورت جنگ با کره شمالی غافلگیر خواهد شد
نشنال اینترست: آمریکا در صورت جنگ با کره شمالی غافلگیر خواهد شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نشنال اینترست احتمال داد که کره شمالی قادر است تا جنگنده پیشرفته اف-35 آمریکایی را نیز سرنگون کند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه نشنال اینترست اعلام کرد: در صورت بروز جنگ بین آمریکا و کره شمالی، آمریکا از قدرت نظامی کره شمالی غافلگیر خواهد شد.

نشنال اینترست افزود: کره شمالی سامانه دفاع هوایی خود را از بیم هر حمله آمریکا از دهه پنجاه قرن گذشته توسعه داده است زیرا امکان تکرار جنگ کره در آینده را محتمل می داند. اگر روزی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تصمیم به ماجراجویی علیه کره شمالی بگیرد، ارتش آمریکا با قدرت فراتر از انتظار پیونگ یانگ روبرو خواهد شد.

این رسانه گزارش داد: کره شمالی احتمالا سامانه دفاع هوایی در اختیار دارد که توان سرنگونی جنگنده های اف-35 را هم دارد.

آمریکایی ها اعتراف کردند: اف-35 ممکن است قربانی اس-400 شود  - اسپوتنیک ایران
آمریکایی ها اعتراف کردند: اف-35 ممکن است قربانی اس-400 شود

نشنال اینترست اعلام کرد: کره شمالی علاوه بر اینکه سلاح هسته ای در اختیار دارد به توسعه سیستم دفاع هوایی خود ادامه داده است و بسیار آنرا از انتظاری که دیگران دارند، پیشرفته تر کرده؛ زیرا از جنگ کره که از 1950 تا 1953 ادامه یافت درس گرفته است. در این 65 سال به توسعه سامانه پدافندی و دفاع هوایی و تحکیم پناهگاهها و تونلها پرداخته است تا مانع تکرار تجربه بمباران هوایی آمریکایی به شکلی که بر روند جنگ در هر نبرد آتی تاثیرگذار باشد، شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала