کسادی در بازار الماس جهان در رابطه با شیوع ویروس چینی

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر کسادی در بازار الماس جهان در رابطه با شیوع ویروس چینی
کسادی در بازار الماس جهان در رابطه با شیوع ویروس چینی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تقاضا در بازار الماس جهان به دلیل توقف فروش الماس در چین به خاطر شیوع نوع جدید ویروس کرونا به شدت کاهش یافته است.

 به گزارش اسپوتنیک به نقل از Diamonds.net ، فعالان بازار شروع به تجدید نظر در استراتژی های خود  در بازارهای آسیایی  کرده اند. این درحالی است مه حدود 35 تا 40 درصد از صادرات سنگ های قیمتی و جواهرات هند به سرزمین اصلی چین و هنگ کنگ است.

سرگئی ایوانوف،  رئیس ALROSA ، شرکت روسی استخراج و فروش الماس خاطرنشان کرد که اثر ویروس کرونا دیگر دارد به شدت احساس می شود. وی اظهار داشت: "ما می فهمیم كه مشتریان ما نسبت به آنچه دارد اتفاق می افتد بسیارمحتاط و مراقب  هستند و در استراتژی های خود را در بازار آسیا در سه ماهه دوم سال بطور مجدد ارزیابی می كنند."

الماس درون الماس در روسیه کشف شد؛ الماس ماتریوشکا - اسپوتنیک ایران
الماس درون الماس در روسیه کشف شد؛ الماس ماتریوشکا

در پایان سال 2019 ، میزان فروش در بازار الماس کاهش یافت که انرا در رابطه با پایین آمدن تقاضا در ایالات متحده و چین  می دانستند که بزرگترین بازارها محسوب می شوند.  همچنین  خاطرنشان می شد  که مقدار بیش از حد زیادی طلا و جواهر در دست خرده فروشان انباشته شده است.

براساس آخرین اطلاعات ، تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در چین از 48.2 هزار نفر تجاوز کرده، 3441 نفر پس از درمان از بیمارستان ها مرخص شده و 1310 نفرنیز فوت کرده اند.

یادآور می شود در 31 دسامبرسال گذشته ، مقامات چینی، سازمان بهداشت جهانی را از شیوع ذات الریه ناشناخته در ووهان، استان هوبی آگاه کردند.دیرتر  کارشناسان عامل ایجاد کننده بیماری را نوع جدید ویروسکرونا   شناسایی کردند. تاکنون دو مورد از ابتلا نوع جدید ویروس کرونا  در روسیه کشف شده است که هر دو بیمار شهروند چین بودند. 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала