واردات وسایل پزشکی به چین توسط غول نفتی این کشور

© REUTERS / Park Ji-hye/News1 واردات وسایل پزشکی به چین توسط غول نفتی این کشور
واردات وسایل پزشکی به چین توسط غول نفتی این کشور - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت نفتی PetroChina اقدام به واردات وسایل پزشکی به چین می کند.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس مطلب منتشرشده در سایت world oil به نقل بلومبرگ، از آنجایی که کرونا ویروس کشنده باعث کمبود تجهیزات پزشکی در چین می شود، شرکت ها و کارفرمایان از کارمندان و مشتریان خود می خواهند که ماسک صورت را از خارج به این کشور ارسال کنند.

ایران برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا، 2 میلیون ماسک به چین می فرستد - اسپوتنیک ایران
ایران برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا، 2 میلیون ماسک به چین می فرستد

شرکتهای مختلف از PetroChina گرفته تا شرکت خودروسازی جیلی در تلاش برای واردات تجهیزات پزشکی هستند که نشان دهنده کمبود شدید ماسک در چین است.

این شرکت که بزرگترین شرکت نفت و گاز چین است، اطلاعیه‌ای به دفاتر خود در جهان از جمله توکیو، هیوستون و سنگاپور ارسال کرده و از کارمندانش خواسته است ماسک خریداری کرده و آنها را به مقر مرکزی این شرکت در پکن ارسال کنند.

همچنین، تولیدکنندگان الکل و اتانول از جمله شرکت Tsingtao Brewery  به تولید مواد ضدعفونی روی آورده‌اند تا به رفع کمبود در الکل برای مصارف پزشکی کمک کنند.

گفتنی است که تا پایان روز جمعه بیش از 34000 نفر در چین به کرونا ویروس آلوده شده اند، در حالی که بیش از 700 نفر جان باخته اند. با وخیم تر شدن این بیماری همه گیر، بیمارستان های چین با کمبود ماسک صورت مواجه شده اند. اتحادیه نوشیدنیهای الکلی چین در حساب رسمی WeChat خود نیز اظهار داشت، کمبود جدی الکل پزشکی نیز وجود دارد و افزود: نیاز است که تعداد بیشتری از شرکتها به تولید سریع ضد عفونی کننده بپیوندند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала