علائم حمله قلبی قریب الوقوع

CC0 / Pixabay / علائم حمله قلبی قریب الوقوع
علائم حمله قلبی قریب الوقوع - اسپوتنیک ایران
اشتراک
متخصصین قلب و عروق آلمان علائم غیر منتظره حمله قلبی قریب الوقوع را بیان داشتند.

به گزارش اسپوتنیک، متخصصین قلب و عروق از بنیاد قلب آلمان در مصاحبه با "Focus.de" هشدار داد که پا درد ممکن است نشان دهنده افزایش خطر حمله قلبی باشد.

کشف یک فایده جدید نوشیدن قهوه  - اسپوتنیک ایران
اثرات مصرف قهوه و شراب بر قلب انسان

به گفته پزشکان، درد در ماهیچه پا هنگام راه رفتن، علامت نارسایی قلبی یا "بیماری ویترینی" (شخصی که مجبور می‌شود بارها در خیابان متوقف شود و وانمود می‌کند علت توقف بررسی کالاهای نمایش داده شده در ویترین مغازه‌های خیابان است) است. علاوه بر این به گفته پزشکان، فرد همچنین درد اطراف انگشتان پا در وضعیت خوابیده به پشت احساس می‌کند، که این درد هنگام ایستادن فرد از بین می‌رود.

متخصص قلب و عروق توضیح می‌دهند که چنین علائمی نشانگر آترواسکلروز (تصلب شرایین) رگهای اندام تحتانی است. در صورت بروز این علائم توصیه می‌شود فرد هر چه سریعتر تحت معاینه قلب قرار بگیرد زیرا که این امر کمک به جلوگیری از سکته قلبی می‌کند.

تصلب شرایین یا سختاک سرخرگ‌ها آترواسکلروزیس، نام یک بیماری در رگ‌ها و نوعی آرتریواسکلروزیس است که با رسوب لیپید و کلسترول کم‌چگال بر روی دیواره داخلی سرخ‌رگ‌های با قطر متوسط و بزرگ، مشخص می‌گردد. نتیجه این فرایند تشکیل پلاک‌های فیبری-چربی (آتروما) بوده که با افزایش سن رفته رفته ازدیاد می‌یابد و موجب تنگی رگ (استنوزیس) یا دیگر عواقب می‌گردد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала