فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران: پنجمین قدرت زمینی دنیا هستیم

© Photo / IRNAسرتیپ کیومرث حیدری ، فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران
سرتیپ کیومرث حیدری ، فرمانده  نیروی زمینی ارتش ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرتیپ کیومرث حیدری ، فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران اعلام کرد این نیرو در بین نیروهای زمینی ارتش های جهان در مکان پنجم قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از  خبرگزاری مهر،  سرتیپ کیومرث حیدری امروز (شنبه) گفت: نیروی زمینی ما پنجمین قدرت زمینی دنیاست و شما جوانان و همه ما باید به این افتخار کنیم.

پهپاد - اسپوتنیک ایران
قابلیت‌های جدید یگان‌های نیروی زمینی ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران بر اهمیت نیروی زمینی در تمامی نبردها به‌ویژه جنگ هشت ساله با عراق و نیز نقش و نحوه مقابله این نیرو با داعش به صورت برون‌مرزی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: سرنوشت جنگ مثل امضای پایان یک نامه است؛ هیچ نیرویی نمی‌تواند جنگ را تمام کند و سرنوشت جنگ در زمین رقم می‌خورد و امضای پایانی آن با ید باکفایت نیروی زمینی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران اظهار داشت: ارتش ما در دفاع مقدس (جنگ با عراق)  مجموعاً ۴۸ هزار شهید داده است که ۲ هزار شهید آن از نیروی هوایی و دریایی بوده و مابقی از نیروی زمینی بوده است.

وی با بیان اینکه ما در زمان مقابله با داعش نیز به کردستان عراق رفتیم و قرارگاهی تشکیل دادیم تا ۴۰ کیلومتر قبل از ورود داعش (گروهک تروریستی ممنوعه در روسیه) به ایران با آن‌ها مقابله کنیم، افزود: قدرت آتش توپخانه نیروی زمینی قوت قلب رزمنده‌ها بود و هنوز هم توپخانه‌های ما در حال نبرد هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала