تعداد مجروحان حمله موشکی سپاه به 64 نفر رسید. آیا این رقم قطعی است؟

CC0 / / تعداد مجروحان حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکا به 64 نفر رسید . آیا این رقم قطعی است؟
تعداد مجروحان حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکا به 64 نفر رسید . آیا این رقم قطعی است؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تعداد نظامیان مجروح شده در حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به پایگاه آمریکا به 64 نفر رسید.

به گزارش اسپوتنیک ، پنتاگون اعلام کرد این نظامیان  به صدمات مغزی خفیف مبتلا شده اند و از زمان گزارش قبلی ، یعنی روز چهارشنبه ، این تشخیص در رابطه با 14 نظامی دیگر انجام شده است.

از بین زخمی ها،  39 سرباز پس از مداوا به خدمت بازگشتند.

هشدار روسیه: تهدید آمریکا به ترور جانشین سردار سلیمانی غیرقابل قبول است - اسپوتنیک ایران
هشدار روسیه: تهدید آمریکا به ترور جانشین سردار سلیمانی غیرقابل قبول است

رو به وخامت گرائیدن روابط آمریکا و ایران

بامداد جمعه سیزدهم دی‌ماه سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و «ابومهدی المهندس» جانشین فرمانده نیروهای حشد شعبی عراق و تنی چند از دیگر اعضای این سازمان در حمله پهپادی ارتش آمریکا که به دستور شخص دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا انجام شد، در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد ترور شدند .

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هجدهم دی در واکنش به ترور سپهبد قاسم سلیمانی پایگاه عین‌الاسد را که بزرگترین پایگاه نیروهای آمریکایی در عراق و یکی از بزرگترین پایگاه‌های آنها در منطقه به‌شمار می‌رود موشک‌باران کرد.

 در ابتدا دونالد ترامپ  و رهبری پنتاگون گفتند که در حمله موشکی سپاه هیچکدام از نظامیان آسیب ندیده است. رئیس جمهور آمریکا هنگامی که تصمیم خود مبنی بر عدم تلافی علیه ایران و محدود کردن خود را به تحریم های جدید نشان داد ، تأکید ویژه ای بر این امر کرد.

سپس ارتش آمریکا مجبور شد بپذیرد كه آسیب دیدگانی وجود داشته است. علاوه بر این ، تعداد آنها دائما در حال افزایش بود. پنتاگون در توضیح  اعلام کرد كه علائم ضربه مغزی ممكن است فوراً ظاهر نشود و ارزیابی اولیه از وضعیت نظامیان ممكن است با تشخیص نهایی متفاوت باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала