80 درصد مبتلایان به ویروس کرونا بالای 60 سال سن دارند

© AP Photo / Ahn Young-joon80 درصد مبتلایان به ویروس کرونا بالای 60 سال سن دارند
80 درصد مبتلایان به ویروس کرونا بالای 60 سال سن دارند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس سازمان بهداشت بشری و حمایت از حقوق مصرف کنندگان روسیه اعلام کرد که 80 درصد متلایان ویروس کرونا در چین بالای 60 سال سن دارند.

به گزارش اسپوتنیک، آنا پوپووا، رئیس سازمان بهداشت بشری و حمایت از حقوق مصرف کنندگان روسیه اعلام کرد؛ از مجموع بیماران مبتلا به ویروس کرونا در چین، 80 درصد آنها افراد بالای 60 سال هستند.

محدودیت مسافران چینی برای ورود به ایران  - اسپوتنیک ایران
محدودیت مسافران چینی برای ورود به ایران

رئیس سازمان بهداشت بشری و حمایت از حقوق مصرف کنندگان روسیه در یک نشست خبری گفت: من می خواهم به این واقعیت اشاره كنم كه از داده های رسمی آماری كه منتشر شده، 80 درصد بیماران بالای 60 سال سن دارند و تقریباً همه در موارد شدید دارای آسیب شناسی جسمی همزمان هستند.

پوپووا افزود: تنها دو کودک زیر پانزده سال در میان مبتلایان به ویروس کرونا وجود دارند.

در 31 دسامبر، 2019، مقامات چینی به سازمان بهداشت جهانی خبر از شیوع همه گیری یک ویروس ناشناخته در شهر ووهان دادند. بعدتر کارشناسان مشخص کردند که عامل این بیماری، ویروس کرونا است. این ویروس در حال حاضر از مرزهای چین به بقیه نقاط گسترش یافته است. مقامات چینی رسما تایید کرده اند که این ویروس از فردی به فرد دیگر منتقل می شود. دولت چین نگران شیوع ویروس کرونا است به همین دلیل شهرهایی که این ویروس در آن شیوع دارند را قرنطینه می کند و اعلام کرده است که قرنطینه‌های انجام شده برای جلوگیری از شیوه این ویروس خطرناک می باشد. برخی کشورها نیز مسافران ورودی از چین را تحت معاینات دقیق قرار می دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала