دریاسالار آمریکایی به الگوبرداری از روسیه در زمینه نظامی فراخواند

© AP Photo / Vadim Ghirdaدریاسالار آمریکایی به الگوبرداری از روسیه در زمینه نظامی فراخواند
دریاسالار آمریکایی به الگوبرداری از روسیه در زمینه نظامی فراخواند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده نیروی دریایی آمریکا در اروپا به متحدان ایالات متحده توصیه کرد که در زمینه دفاعی از روسیه الگو بگیرند.

دریاسالار جیمز فوگو، فرمانده نیروی دریایی ایالات متحده در اروپا در مصاحبه با خبرنگاران Defense Writers Group اظهار داشت: " متحدین واشنگتن که به دنبال تقویت توانایی های دفاعی با منابع محدود هستند، باید از روسیه الگو بگیرند."

چرا آمریکا از حضور اس 400 در ترکیه هراس دارد؟ - اسپوتنیک ایران
چرا آمریکا از حضور اس 400 در ترکیه هراس دارد؟
گفتگوی مذکور در ماه دسامبر انجام شده است، با این حال به تازگی توجه همگانی را به خود جلب نمود.

وی گفت: "در مورد پتانسیل دفاعی، همانطورکه به متحدان و شرکایمان می گویم، اگر شما از نظر منابع محدود هستید و در عین حال می خواهید از سواحل خود محافظت کنید، پس به این فکر کنید که روسها با کمک سیستمهای  A2 / AD(محدودیت ها و ممنوعیت دسترسی و مانور) چه کاری انجام می دهند و سیستم های مشابهی را بدست آورید. مین های هوشمند. موشک های کروز ضد کشتی. رادارهای ساحلی که بهمراه یکدیگر کار خواهند کرد. "

سیستم A2 / AD   یا محدودیت و ممنوعیت دسترسی و مانور، یک سیستم بازدارنده است (معمولاً مجموعه ای از سلاح) که با ایجاد خطر بیشتر برای استقرار یا حرکت نیروهای دشمن در یک منطقه حفاظت شده، عمل می کند.

به نوشته نشریه Business Insider، روسیه سیستم های A2 / AD را در امتداد مرزهای شرقی خود مستقر کرده است، چنین سیستم های دفاع هوایی مانند S-300 و S-400، سامانه های موشکی ضد کشتی و همچنین موشک های کروز و بالستیک در کالینینگراد در ساحل دریای بالتیک، در شبه جزیره کریمه و دیگر نقاط دریای سیاه مستقر کرده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала