بیانیه وزارت دفاع روسیه در خصوص تعامل با ارتش آمریکا در سوریه

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر بیانیه وزارت دفاع روسیه در خصوص تعامل با ارتش آمریکا در سوریه
بیانیه وزارت دفاع روسیه در خصوص تعامل با ارتش آمریکا در سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای تعامل با نیروهای مسلح آمریکا در سوریه را کاملاً عادی و حرفه‌ای توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه تأیید كرد كه رهگیری كاروان نظامی روسیه در نزدیکی شهر منبج 14 ماه پیش توسط ایالات متحده واقعا اتفاق افتاده است و این نمونه خوبی از تعامل مؤثر ارتش دو كشور در سوریه است.

تکذیب درگیری نیروهای روسیه وآمریکا در سوریه - اسپوتنیک ایران
تکذیب درگیری نیروهای روسیه و آمریکا در سوریه

این نخستین اظهار نظر این وزارتخانه در خصوص اظهارات تعدادی از نمایندگان آمریکا در مورد "رهگیری" کاروان نظامی روسیه که بیش از یک سال پیش در حال حرکت به سمت منبج بوده است، محسوب می‌شود. پیش از این به طور ویژه این موضوع توسط جیمز جفری، نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه به خبرنگاران در یک جلسه توجیهی اعلام شده بود.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: امروز در سوریه بین نیروهای مسلح فدراسیون روسیه و ایالات متحده آمریکا روابط کاملاً عادی و حرفه‌ای برقرار شده است. ما می‌دانیم که واحدهای آمریکایی در کجا واقع شده‌اند و طرف آمریکایی نیز از محل نیروهای روس اطلاع دارد. در صورت بروز موارد هماهنگ نشده، با سرعت از طریق کانال‌های موجود مشکل برطرف می‌شود.

در ادامه بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: در این دوره، تمام طرف‌ها مجبور بودند برای جلوگیری از درگیری، مرتباً اقدامات خود را هماهنگ کنند. بنابراین، موضوع ارائه شده توسط نمایندگان آمریکا نمونه بارز اثربخشی کانال‌های موجود در تعامل بین ارتش دو کشور در سوریه است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала