توصیه سازمان بهداشت جهانی برای کرونا ویروس

© Sputnik / Igor Zarembo /  مراجعه به بانک تصاویر توصیه سازمان بهداشت جهانی برای کرونا ویروس
توصیه سازمان بهداشت جهانی برای کرونا ویروس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازمان بهداشت جهانی همه کشورها را برای مهار کروناویروس فراخواند.

به گزارش اسپوتنیک، سازمان بهداشت جهانی به همه کشورها توصیه کرد تا برای مهار کروناویروس که در حال حاضر در چین گسترش می یابد، آمادگی داشته باشند، این بیماری در هر کشور ممکن است رخ دهد.

دفتر مطبوعاتی این سازمان اعلام کرد: "گسترش این بیماری در هر کشوری امکان دارد رخ دهد، بنابراین همه کشورها باید برای اقدامات مناسب برای مهار این ویروس آماده باشند".

بسته شدن راه های رفت و آمد به ده شهر چین به خاطر شیوع ویروس کرونا  - اسپوتنیک ایران
بسته شدن راه های رفت و آمد به ده شهر چین به خاطر شیوع ویروس کرونا

در 31 دسامبر، 2019، مقامات چینی به سازمان بهداشت جهانی خبر از شیوع همه گیری یک ویروس ناشناخته در شهر ووهان دادند. بعدتر کارشناسان مشخص کردند که عامل این بیماری کرونا ویروس است. با توجه به آخرین اطلاعات منتشر شده، 26 نفر بر اثر این ویروس تابحان جان باختند. این ویروس در حال حاضر از مرزهای چین به بقیه نقاط گسترش یافته است. مقامات چینی رسما تایید کرده اند که این ویروس از فردی به فرد دیگر منتقل می شود. دولت چین نگران شیوع ویروس کرونا است به همین دلیل شهرهایی که این ویروس در آن شیوع دارند را قرنطینه می کند و اعلام کرده است که قرنطینه‌های انجام شده برای جلوگیری از شیوه این ویروس خطرناک می باشد. برخی کشورها نیز مسافران ورودی از چین را تحت معاینات دقیق قرار می دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала