یک خانم روس یکی از دو بانوی شایسته جهان شناخته شد

© Photo / Fаcebook / Mrs. Baltics Mrs. St- Petersburgیک بانوی روس، بانوی شایسته جهان شناخته شد
یک بانوی روس،  بانوی شایسته جهان شناخته شد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خانم کسنیا وربیتسکایا از شهر سن پترزبورگ روسیه، به همراه یک خانم کره ای یکی از دو بانوی شایسته جهان در سال 2020 میلادی شناخته شد.

به گزارش اسپوتنیک، کسنیا این مطلب را در صفحه خود در اینستاگرام اعلام  کرد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Ksenia (@verbksenia)

یادآور می شود با توجه به اینکه سال گذشته نیز یک خانم روس بانوی شایسته جهان شناخته شده بود، امسال تصمیم گرفتند دو نفر عنوان بانوی شایسته جهان را دریافت کنند که یک از آنها بازهم از روسیه است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от МИССИС САНКТ- ПЕТЕРБУРГ и ЛО (@missis_spb_baltiya)

 بانوی شایسته روس جهان 43 سال دارد و دارای چهار فرزند است. وی به رقص آرژانتینی اشتغال دارد و ادبیات را دوست دارد.

شرکت کنندگان در مسابقه بانوی شایسته جهان در فینال این مسابقه ، در نمایش های مد و درزمینه های دیگر خلاقیت به رقابت با یکدیگر پرداختند و به زبان انگلیسی در مورد خود و دستاوردهایشان در زندگی صحبت کردند.

 خانم کسنیا وربیتسکایا می گوید:"تعداد زیادی شرکت کننده وجود داشت که  زنان زیبایی از سراسر جهان بودند . فکر می کنم خیلی سخت بود که هیئت داوران برنده را در بین این خانم های  شایسته انتخاب کند. خانواده و دوستانم به من روحیه داده و مرا تشویق می کردند. خوشحالم که توانستم به جهانیان نشان دهم که زنان روسی زیبا و دارای اعتماد به نفس بوده و می توانند هم زیبا و هم در مادری و فعالیت حرفه ای موفق باشند".

"بانوی جهان"  یک مسابقه بین المللی زیبایی برای زنان متاهل است. سازمان دهنده آن یک  شرکت بلغاری به نام "Mrs. Universe Classic 2020" می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала